dupdupmyheart

Saturday, August 29, 2009

SELESAI MASALAH.




tahun ni aku rasa aku nda payah bagi adik2 aku duit raya.
bagi sampul raya ni pun kira ok sudah.
pasti adik2 aku gembira.
yakin.




hoho.save duit.
terima kasih pereka sampul raya tahun ini kerana menyelamatkan saya dari dibelenggu masalah duit raya untuk adik2 permasalahan.
sekarang saya tidak perlu risau.
yeah!

26 comments:

piqah SHJ. said...

hahahaha
dem.
mati2 igt duit
memang pandai buat magic !
haha

handhalah ibnu kamil said...

heheh,

nak satu?
boleh?

jejaka anggun said...

laaa... nak sampul nih... nak nak!!!!

sambil hentak2 kaki...

Lionel Azry said...

macam syaitonnirrojim!

YunieMinami said...

mane lu dapat weh!

Yern Ain said...

hahaha.. ingtkn memg duit. tekejut ni d mana ada rompakan bank yg brdkatan shah alam. hahaha..

Lifesaver said...

aku nak vidot!

cik intanurulfateha said...

.x nk smpul
.nk duet raye btul

joegrimjow said...

nak nak
beli katne 2?

helena's said...

vi mane ko dapat???aku nak aku nak!!!cantek!

vidadarisakura said...

kawan2.kalau mahu sila dapatkan d uptown okeh.haha


bole jugak beli dengan aku.tapi opcos la aku jual mahal.ambik riba katakan.kakakakakkaa

wahyudi my said...

Ambil raba? Aku mauuu...!

shakinah said...

hahaha.

siot!

Ricardo Arres Kaka' said...

kalo dasar kedekut mmg mcm tue :p

yoro okino said...

hahhaha
idea yg ok gak tu..
dak2 bukan tau pon
huhuh

yg_indah said...

isi dalam singgit ja.kahkahkah

Tora Aman said...

Aku xmau sampul.Aku mau duit.Aku adik ko juga kan?Hihihi

aloy_paradoks said...

boleh buat beli barang tak sampul tu?

PHIRDOTE said...

i ws hre

Passerby said...

boleh tahan celaka jg otak kau ni hehehe

a s m said...

budak skrg dh pandai kira duit

ZARA 札拉 said...

pergh!

heaven

yg seratus punya takde ke?

jajazuzu said...

beli kat mana vid?


nak jugak!!!

Heidi Shafiq said...

wahh.. mane ko jumpe weh?

♥ PinK HeL ♥ said...

dodol betol!

ciK LyndaWawa igUana said...

hahaha..vivi..cantek..ko beli mane?aku nak jugak sampul tu...seyes...hahaha