dupdupmyheart

Wednesday, August 5, 2009

MINUM AIR PEMBUNTING.

'ok.kita dah sampai ke tasik dayang bunting,boleh la mandi2 tapi bagi yang perempuan jangan minum air tasik nanti pregnen.'


'kalau terminum tapi belum kawin pun pregnen?perut aku ni sudahla memang kembung'


Soalan ditanya dengan serius dijawab dgn gelak ketawa.



Selepas mandi-manda.


Dan.hasilnya.aku betul2 terminum air tasik.



Dan sekarang.
Aku rasa aku marah dengan pacik tadi sebab nda jawab soalan aku betul2 sebab perut aku sakit.cukuplah aku pregnen lemak jangan lain2 suda.lalala



Sekian terima kasih.

24 comments:

cik intanurulfateha said...

.kak!
.sile beli pregnancy test cpt! ;p

F A R Y N said...

erkk...
aku sudi jadi babysitter anak ko...
hahahaha

ZARA 札拉 said...

hehehe~

kau perlukan pak sanggup?

aku boleh~

DIK AN said...

Aik? Nama anak dah plan?

Lionel Azry said...

ko memang dah bunting la vi! :P

qishie said...

pregnen tahi?

hahaha

~d!b@~ said...

i mish u sis!!
heee~

Kuwe said...

KihKihKih

nanti ramai pompan songsang boleh buat alasan."tertelan air mak!"

BudAk hijAu said...

wei gile...mne ko hilang....

eh silap..baby...mne u ilang ni...?


hahahahaa...

wei..maskara 8hb!

Eima Jer said...

hahaha aku mimpi ade kapel campak anak dia kat aku malam tadi..
siap tinggalkan surat branak..
sgt comey budak tu..
sumpah mcm kau vi..

anak kau kah yg akn bakal kau campak kat aku sbb kau dh minum air tasik itu?

Heidi Shafiq said...

cpt pegi carik tasik dayang kempis plak..!

speckurosaklagi said...

mandi kat kolam kanak2 ke?
nasib baik arituh tak minum..kalu x..?

Lifesaver said...

ko perlukan aisd folik aku ke?bagus utk perkembangan bayi dalam perut..haha

cj7 said...

aku sudi jadi pak sanggup

dobot said...

buncit !

wahyudi my said...

yess, dapat adik..! mami memang terer..

yg_indah said...

adakah kau berenang dlm lautan sperma?hahahaha

helena's said...

yeay!dapat anak buah!

Kap said...

kim salam kat budak tu..

DIK AN said...

Ko memang dah bunting la vi...kata Saruk. Dia yang buat, dia x sedar...

khucaie said...

perut ada cacing kerawit la beb.. :P

piqah SHJ. said...

sape sudi jd bapaknye?

handhalah ibnu kamil said...

gemuk.

♥ PinK HeL ♥ said...

mesti comel kan?