dupdupmyheart

Tuesday, August 18, 2009

"HEY GEMUK!!!"

tenkiu.aku suda boikot semua orang.paham?
-sigemukbelemaksangattebalmacamsial-

19 comments:

Kap said...

yang kurus pun??

mr.J @ pengeRindu.com said...

erk.. gemuk xapa. bila kita bayangkan negara yang bergolak. kesian kurang makanaan. kita di malaysia bertuah sangat. apa lagi makan je..

Paan Tanpa Adik said...

Huh! Merajuk kunun!

vidadarisakura said...

kap:
er.ntah.


mr.j:
er..tengah bayang la ni.


paantat:
apa dia saitan!babi apahal merajuk ngan ko.jijik

Pekerja Kontrak said...

hai......!!! hai....!!!

vidadarisakura said...

pengkontrak:
palui.

Lifesaver said...

ko kurus arr vi!!!

one love said...

'sigemukbelemaksgttebalmcm sial'

shudnt say that out loud vivi! and kat mana yang gemuknya? i do wonder... lagi satu, do not terpengaruh dgn commercialism. fuck commercialism! fuck the capitalists! fuck them all!

yg penting, hidup sihat dan bahagia. kalau setakat sakit hati kerana digelar gemuk, ramai yg dah go thru that phase. senyum saja. life is FUN! walaupun it sucks most of the time...

hahaha rajin pulak aku mengomen. haih.. :p

vidadarisakura said...

life:
hurm.nda.


kaknurul:
tq kak.

SUXX said...

marah kat org gemuk ke,marah org kat org kurus ni.mcm tak terurus.

amirnazrin said...

aku ingat entri untuk aku.bukan rupanya.

~d!b@~ said...

sis,

tell the whole world,
girls gain & lose weight..
deal with it!

:)

de_qilla88 said...

huuu,,aku sokong kamu berhak marah,,jgn dsmpan kang letup2 susah ;p

Pekerja Kontrak said...

saya angkat tangan dan menyokong apa yg kak nurul katakan... selaku manusia kita ada hak untuk hidup bebas... saya sangat sokong apa yang dikatakan olih kak nurul...


sokong!!!!

qishie said...

ala...merajuk lagi.

BudAk hijAu said...

gajah..gajah...gajah...

dobot said...

sian vi, sentap yee.
;)

YunieMinami said...

marah nye akak ni.nnti aku dpt gaji aku belanje ko bukak puasa..mau tak??

Kuwe said...

aku terlibat tak?