dupdupmyheart

Monday, July 13, 2009

USAHA TANGGA KEJAYAAN.

alkisah seorang manusia yang datang awal ke pejabat dgn azam baru dan semangat baru.

Lif rosak.


Dengan bermotokan usaha tangga kejayaan,manusia tersebut pun naiklah tangga dgn berusaha bersungguh-sungguh.


Sampai tingkat 10.

Berjaya dgn berpeluh bersungguh2.

Itu belakang kira.apa yang hendak dipertikaikan disini adalah, kenapakah perlu pintu lif tersebut terbuka dgn sempurna didepan manusia yang berusaha dengan gampang tadi tanpa belas kasihan sebaik sahaja beliau sampai ke tingkat 10?

Kenapa?
Kenapa?

Huh,
Bukan senang datang awal tau.
Kurus muka kalau hari2 macamni.


Sekian laporan untuk hari ini.

24 comments:

ZARA 札拉 said...

gampang punya lif...

kalau dah breakfast, harus tak habis khasia~

cik intanurulfateha said...

.haha siannye
.mmg boleh kurus kalau hari-hari mcmtu :P

ayampinko said...

alasan untuk makan banyak..

GiGGLe GaL said...

aku yg pakat sama lif tu dik...supaya ko kurus cepat...wakakakaka...

jumapx said...

lif tu saja mau main2 sama ko...supaya ko bole kurus skit...he3

jejaka anggun said...

mungkin ofis ko ada hantu

YunieMinami said...

ketiak berpeluh tak?

Yern Ain said...

napa mesti muka yg kurus?

x paham konsep.

Lionel Azry said...

wah akak tak amik ubat kurus?

DIK AN said...

Akak tu gemuk. Sedar la diri sket.

besi said...

tak pe la..naik tangga sesekali...
cian budak comel nie...

Ricardo Arres Kaka' said...

lif tue ade gemuk detector.mmg die xbg org gemuk naik

one love said...

eheee sekali sekala

triple x malaya said...

ITU DI NAME KAN SENAMAN PAGI...huhuhu..

Pekerja Kontrak said...

hahahahahahaha.. mejik la nama nya tu... kurus muka ok pa....

Lifesaver said...

cuba timbang muka

~d!b@~ said...

xde tangga xberjaya kan? lalalala~

Qaseh said...

hi vida..lama akk x jengok sini..windu...
kena qhada' bace banyk nih...

Heidi Shafiq said...

tangga tu byk berjasa kt ko..

chipsmore said...

waa....vi da kurus! turun 5 kilo! ahaks! ;)

fhad said...

ni cam kes diri sendiri je.. haha

karatz said...

harap2 ini berlaku lagi lain kali..hoho

Hazzy Ishak said...

pagi2 patut exercise vi

Budak Panjang said...

kau naik lah lif tangga sampai tingkat seratus pun, gemok tetap gemok!