dupdupmyheart

Wednesday, July 1, 2009

KENAPA BAH KAU BERUBAH?KENAPA BAH?

hari ni satu haribulan tujuh dua kosong-kosong sembilan.
genap 1 bulan lebih aku kerja.
dan..






aku rasa sangat hebat sebab tidak pernah ponteng kerja lagi setakat ini.
sekian.



er...punch merah dengan ngular tu kira halal la ar.
kihkihkih

14 comments:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.smoge brjaye!
.next month pastikan ckup sbulan ya sis! :P

besi said...

vi...comel la kamu sbb berjaya
tak ponteng keje....

ayampinko said...

wei..kad pun owang laen yang punchkan..boleh la..

macam keji jer puji diri sendiri..

vidadarisakura said...

intan:
yeah!
semoga.
haha


besi:
aduyai~
lemah aku kena cakap comel balik2.
hahhahaa



ayam:
macam shial ko.
hahaha
aku datang masuk ofis awal doh sekarang.
hahahhaa

BudAk hijAu said...

aku pon..setakat bulan 7 ni blom ponteng lagi..
hahahahhaa...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah tahniah...

kalo ngulat n punch kad merah tu kena kira gk xleh nk halal2...

hoho

ZARA 札拉 said...

hahahaha~

best giler kau~

hak hak~

~d!b@~ said...

ermm setakat 7bulan ditahun 2009.. ade la beberapa hari je akak aman, lepas kenal vivi mellisa, memang tak aman suda.. haihhhh hahahaha!

idup asik gelak dan akak hampir pekak dengan pekikan sore dia huhu~

tolong! tolong! tolong!

Lionel Azry said...

gua rasa dah boleh blanja gua n dick an makan!

DIK AN said...

Saya rasa dah boleh belanja saya ngan Saruk Beruk makan.

qishie said...

belanja saya juga!
huhu

GiGGLe GaL said...

halal ke dik? sukati ko la..

vidadarisakura said...

yan:
aku cerita bulan utk bulan 6 weh
haha



gadis:
haha
tolong la.
bole la halal.
hee




zara:
best meh?
hee



kakdiba:
alahai~malu ai.
hehehehe



babionel:
wak lu.
haha



dick:
beruk makan apa?



qish:
ole2 aku dari indon jangan lupa.
haha



gigel:
halal kut kak.
haha

Lifesaver said...

hebat giler bah!