dupdupmyheart

Thursday, July 2, 2009

BILA MASA MENCEMBURUI KITA.

dalam sebulan hanya ada 30 hingga 31 hari.
dalam 30 hingga 31 hari hanya ada 22hari masa bekerja.
dalam 22 hari masa bekerja hanya ada 3 peluang untuk sesuatu yang sukar untuk dielakkan.



akan tetapi,
dalam 2 hari bersamaan dengan genap duaharibulan julai dua kosong-kosong sembilan yakni hari ini,
iaitu baru 2 hari untuk 22hari masa bekerja,
3 peluang tersebut telah menjadi 2.




ok fine,
ada 2 peluang lagi untuk 20hari.



soalannya adalah,
bagaimana kah saya ingin membahagikan masa untuk 20 hari tersebut?

..........................


"ketua!merah suda punch aku..kihkihkih"

"mu ni..baru 2 hari..ada 20 hari lagi!"

"alaaa..baru 1 kali ada lagi 2 kali"

"bos atas dah sound,punchcard boleh merah 2 kali jak lepas ni."

"hoh????dia ada sebut nama aku nda???dem!!!"

...........................


ok kawan2 tukar soalan,
bagaimanakah saya ingin membahagikan masa untuk 1 peluang lagi dalam masa 20 hari?





sekian.



daripada,
-seorang manusia yang dicemburui oleh masa-

13 comments:

• roOZu • said...

soklan yg sgt rumit~

vidadarisakura said...

kan roozu kan?
aku telan 100 bijik penadol jawab soalan manusia di atas.

handhalah ibnu kamil said...

isk2.

ko ni vivi.

sila datang awal ke kerja.
jadi soalan itu tak perlu di jawab.

hahaha.

besi said...

vi...minggu depan coba jgn merahkan
punch card... minggu satu lagi...
boleh gunakan peluang yg satu tue..
minggu seterusnya...tak pe boss tak marah dah...sbb dah nak masuk
bulan baru.......

tapi merah 2 kali ke 4 kali ke..
ko mmg comel la...boss hang tak marah...surenya la...comel2 kan diri anda...selamat........

Lionel Azry said...

bodo kunci la jam!

ZARA 札拉 said...

hahaha~

kalau kau dapat merah lagik ko memang terer..(sengaja mau cabar..)

sa cabar kau ni bha...

DIK AN said...

Kunci la jam yang bodo tu.

Heidi Shafiq said...

suruh dik an kejutkan ko pagi2..
dik an! pasni tugas ko call si vivi ni pagi2..

Al-Kaput said...

bos aku kawtim..
janji keje kuat..
xbyk merungut..
nk rest mntak izin..
best kan bos aku??
tp dia sudah tiada..
jauh tinggalkan aku..
warna kulit dia serupa MJ ms kecil..

fazrin2211 said...

hahaha, naik pening aku nak faham, nak bagikan masa, senang je, angkut semua kain baju, tido kat office je

qishie said...

jam bodo tu kunci la!

vidadarisakura said...

handalah:
erk~
baik.
try mai besh.
haha




besi:
baik bos,
haha
er..selama ni aku tipu jak aku comel.
hahaha




babionel:
mana mau dapat kunci bodo.



zara:
gila tecabar aku.
haha



dik an:
baik dick bodo.



heidi:
oh tidak!
haha



alkaput:
bagus bos ko tu,
apakan daya aku ni sambilan jak.
haha



fazrin:
haha.
harus paham bebetul.
er..aku camping opis lepas ni.
hahaha




qish:
komen sama jak ngan saruk.
becinta la tu.
hahaha

Lifesaver said...

aku rasa masa tu x cemburui ko..ko je x dpt nak bahagi masa..hahaha~