dupdupmyheart

Saturday, July 18, 2009

APA RASA KAHAK?

masin.


kan?


sepa nda pernah telan kahak sendiri tu memang tipu la.
sekian.

33 comments:

Heidi Shafiq said...

nak rase kahak aku?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

errr.........

~d!b@~ said...

sian nyeh x sehat..

mana la obat... bila la obat maw pulang haihhhhh :P

najwa hazirah halmi said...

ok skunk wa ader kahak....
ader prob..???
hahaha~

Lifesaver said...

kahak aku manis....

Zeela LaLaLa said...

skrg aku banyak kahak. kadang2 aku rasa kahak aku mcm coklat kitkat. ko nak sikit?

Pekerja Kontrak said...

kahak org dia mau????neh.... hehehehehehe.....

Pekerja Kontrak said...

to:kakdiba

hai obat hai obat.... lalalalalalala... rasa akak bilaobat tu datang...kikikiki....

ZARA 札拉 said...

dem!

aku rasa mau muntah~

hahaha~

F A R Y N said...

sejak bila baby suka mkn kahak ni?
hahaahahaha

Tijah said...

khahhkkk! khahhkkk! khahhkkk!
(gelak berkahak...)

~d!b@~ said...

to: pekerja kontrak

akak berdoa cepat2 laaaa obat tu memberikan bantuan cpr kepada adik kesayangan akak ni hahaha :P

akak da semakin geli ni bace entry2 dia.. ya Allah selamatkanlah daku ngeee~

p/s: akak de rase cam sat g de dak comel bakal mengamuk ni errr tapi.. ade akak kisah? :P

Budak Panjang said...

aku tak penah siak ada kahak!

karatz said...

bha,kahak pun kau makan..haha

amirnazrin said...

vivi, kahak aku sedap.lemak manis sikit.nak rasa?

jejaka anggun said...

gelilaaaaaaaaaaaaa

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

gile selekeh ko ni, VV.

hehe

qishie said...

pehal kahak2..sputum la true beb.. :p

piqah SHJ. said...

hahahahahaha
gila geli !
hahaha
akk cepat2 carik bf ! :D

helena's said...

haha..pening otak aku,,

mrblind said...

pengotor..hak tuih

Lionel Azry said...

sahak pernah tak makan kahak die?

YunieMinami said...

kahak gua manis.
kdg2 masam mcm pelam.
nk try?

jajazuzu said...

yek!

aloy_paradoks said...

ceh... kembang tekak gua..

handhalah ibnu kamil said...

ot vi.
ko tau ka apa maksud perkataan ni.

PEMIHIR!!

eiii..
bari gali ba...

yg_indah said...

mana ada masin.mesti ko ada mslah.baik pegi check..aku rasa.....

khaLifah feDi said...

emm...mcm2 bah ko ni vivi..!!!

BudAk hijAu said...

mmg vavi la ko nie!

triple x malaya said...

kahak tu name orang ke?sape kah gerangan kahak tu..?

fifah yusof. said...

siot!

shakinah said...

hingus pun aku pernah rasa.
:D

LANtai mop said...

org lain telan gak..tp kau minum.. bungus..