dupdupmyheart

Tuesday, June 30, 2009

SEGAN.

aku segan la pulak mahu bebloggin.



betul.
sumpah.


oh itu la tanda2 bukti bahawa aku ni kan...

pemalu.
lemah lembut
sopan santun
comel
baik hati
dan berkualiti.


sekian.




dem.ngantuk yang amat.
babai~

13 comments:

DIK AN said...

Taik lagi sorang!

handhalah ibnu kamil said...

dah2.

jgn nak perasan.

ko ni vi.
bleh dapat anugerah perasan.

kuang3.

akizaki said...

dem!!!

satu monolog yg agak pervert..

ZARA 札拉 said...

walamak~

kenapa ko segan sayang?

ada wimax tu...hehehe~

jajazuzu said...

segan = pemalu ke?

atau


segan = pemalas?

GiGGLe GaL said...

ko sudah bayar bill meksis dik? buhsan betul ko teda di dalam dunia bloggin ni dik.. sunyi... teda lg tukang pigang bindera...

segeralah kau kembali ke pangkal jalan dik!

ayampinko said...

vivi tolong..aku dah tak larat nak muntah nie..

Lifesaver said...

aku rasa sengal btol bila ko start dah berblogging

Al-Kaput said...

aku pun terfollow ko tingtong skali..
aduh!
kuasa apakah ini??

Mr feckry said...

segan p bagan, malu p ulu

qishie said...

ko kena swine flu ke weh?

Pekerja Kontrak said...

huiyo...... ada intenet sudah o....

vidadarisakura said...

DICK:
ko makan tahik?



handalah:
haha.
anugerah comel ada?




aki:
pervert ka jujur?
laallalalala



zara:
segan sebab hobi.
kihkihkih




jaja:
er..
atau.
haha




gigel:
memang berada dijalan yg benar la ni kak.



ayam:
ko pregnen?




life:
er...comel jak.
hee




alkaput:
kuasa veto.
haha



mr feckry:
xmahu makan tauhu.



qish:
ke.




pekerja kontrak:
huyo....jeles la tu.
hahaha