dupdupmyheart

Tuesday, June 9, 2009

MINTA.

"hush mana mahu kurik duit lagi ni?ndatahu mo minta dengan sepa lagi.."

"minta la dengan tuhan."


....


ok insap sekejap.
tapi..
perluka aku sepak beliau?

14 comments:

jejaka anggun said...

dia sembah along ke ceti? tuhan dia bagi duit?

Lionel Azry said...

basted!

naz said...

asataga bukan insap. mengucap :)

jumapx said...

slalu la berdoa di murahkan rezeki...he3


p/s: hdup mrantau biasalag tu...ndak ada duit...hu3

a ` f i f a h said...

sekali sekala jadikk mcm skrg nie,
MENGUJAKAN ok.
(;

notakaki; menguji kesabaran diri.

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.huhu mntak la ngan mem besar d sabah :D

FiT@Fieda said...

kan dh gaji arini??

pastu purak2..lupe bawa kad bank..huh

sol said...

aku buat entri khas utk vivi XD

si poyo said...

beristifar bnyk2..

handhalah ibnu kamil said...

hahaha.

betul apa orang tu cakap.

hehehe.

jajazuzu said...

nak keja partime kat stesen-kerang x?

mrblind said...

gua tolong sepak boleh ke..

ayampinko said...

gua pun nak tolong sepak..
en.buta meh kita sepak sama-sama..

Dato Paduka Masri said...

hahahahaha..... memang la bah... sama sepa lagi klu mo meminta ni kan...