dupdupmyheart

Tuesday, June 30, 2009

KISAH TRAGIS SEORANG MANUSIA YANG COM-.

sebagai pekerja sambilan yang tidak mempunyai sebarang kenderaan mahupun lesen kereta,
nda macam gepren2 aku yang lain kerja luar opis, jumpa responden, balik awal, claim haram banyak, dan sebagainya.
aku?
aku kena suruh kerja dalam opis,
duduk dalam opis kasi besar bontot kasi ternak lemak,
transfer akaun dalam borang, sorting sana sini, calling itu ini, buat kerja sorang2, balik lambat dan sebagainya.


merujuk kepada buat kerja sorang2 itu.
dalam kumpulan aku.
aku sorang jak nda keluar, jadi makanya aku selalu duduk sorang2 tekun buat kerja.sumpah.
sampai ada kumpulan lain yang pikir aku kena pulau sebab aku duduk sorang2.
padahal aku duduk diam2 tekun buat kerja jak.
begini la manusia
nda senang tengok wujudnya manusia comel duduk diam.
huh~


akan tetapi,
kejadian yang berlainan akan berlaku bilamana gepren2 aku stay dalam opis dengan aku.
hormon aku kompom 100% bertukar jadi ganas dan haiperaktif.
er...tindakan refleks la tu.

kihkihkih.


........................

10pagi

"fuh nasib baik budak2 tu keluar cepat"

(budak2 merujuk kepada gepren2 aku)

"napa??oh...ko x suka diorang duduk dalam ar...repot karang.biar ko kena bom"

"bukan..aku nda tahan dengar suara ko selagi diorang belum keluar"

"cis.....kenapalah aku ada ketua bangang cam ko."



sekian.



diam salah.besuara pun salah.
punyalah sedap suara aku macam teh o limau ais.
boleh dia nda tahan dengar.
cis.

15 comments:

Heidi Shafiq said...

xpayah la keje luar vi..
keje luar nanti asyik jumpe lelaki kacak..
nanti terpecah plak rekod ko..

vidadarisakura said...

heidi:
haha.
iyakan..
fuh selamat.hehe

DIK AN said...

Tahi! Lagi!

besi said...

vi.....comel bila vi senyap
dan comel juga kalau vi bising
betul nie....vi mmg comel....

ZARA 札拉 said...

hehehe~

Vi...rindu kamu!!

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.hee diam cumel
.ckp pun cumel
.klu ckp 2jam tnpa henti sure lg cumel :P

Lionel Azry said...

eh dah jadi orang kaya?

Ricardo Arres Kaka' said...

wah br kerja dh terus jd bos!

hanya bos duduk dlm ofis!

~d!b@~ said...

kasiannnnnn :P

Lifesaver said...

weh!nasib baik ko lama x on9!!hahaha

jajazuzu said...

nasib baik ko keja dlm opis je vi. kalo x kena kejar anjing nnti, suma org ssh....

ayampinko said...

aku suker jer dengar suara nko.. walaupun kalau aku dengar lima hari kompom pekak..aku tetap suka..

khaLifah feDi said...

emm...........!!!

vidadarisakura said...

dik an:
ko mahu makan tahi?



besi:
aduyai~
er..setuju.
hahahahahahhahaha




zara:
iya2..rindu kamu juga..hehehe




intan:
hahaha.
kalau 2 jam x behenti memang pakai bateri enezaizer a ni.hehehe




ricardo:
kalau jadi bos, aku nda paya kerja.
hee




diba:
kashian.....
hee




life:
beegini la nasib...
diriku yg malang..
oh tuhan..
lalallalala




jajaja:
hehehe
ada harapan aku kurus cepat kut.
kekekkekee





ayam:
wak lu!
haha




kf:
m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z

vidadarisakura said...

babionel saruk:
napa?
ko mau belanja aku?