dupdupmyheart

Friday, June 19, 2009

KENAPA?

kenapa aku rasa semacam skil memblog aku suda kurang.
cam nda best ni.
macam nda sot ni.
nda benapsu suda aku sama blog.
dem!
ini nda boleh jadi.


oh adakah ini tanda2 aku suda benapsu songsang?
dem!


palis2!
ketuk2 meja.
jauh2~
hahaha


oh~intenet aku belum besambung.
sebab aku tengah kumpul duit untuk sesuatu yang lebih penting.
mungkin aku akan kasi auto publish entri2 aku selepas ini
tapi...penting meh?
perlu ka aku kasi auto publish entri?
bajet ada orang baca jak.
haha
perasan.

..................


sinopsis untuk hidup yang currently.



hurm~
bulan lalu sebanyak 3 merah.
bulan ini pun sebanyak 3 merah.
cuba teka apa?

klu itu hint
-kalau ada merah lagi dalam bulan ni kompom kena kasi berenti kerja.
dem~

................

(jawapan untuk klu itu hint)


dengan ini,
saya,
sebagai pekerja sambilan yang selalu datang lambat yang memang dididik sejak azali lagi serta hampir membuatkan pekara2 punca ripit prektikal dan akan datang berkemungkinan besar akan dihadapkan ke bilik pengarah seterusnya dibuang kerja,
berjanji,
akan,



ok.pause campur iklan.


hurm~

nda berani janji la.
karang panjang hidung macam pinokio...
patut pun sejak akhir2 ni ramai org tegur hidung aku mancung..
adakah ini kesan penipuan punch card yang kononnya datang awal padahal ada org tolong punch card?
oh tidak!!
tapi sekarang aku memang jujur dengan punch card dan aku memang punch sendiri.
sebab-
ketua aku ugut aku datang awal n pegang punch card aku.
dem!
benci2!
pasal ko aku banyak merah!
(untuk kejujuran itu hidung mancung aku menjadi penyek dan semakin kembang kembali..ah tidak seksi~dem!)


ok berhenti mengarut.
perjanjian dikaji semula.
sekian.


......................................

kan aku cakap aku suda hilang skil memblog.
tidak seronok suda.
huhu.




sekian untuk hari ini.


......................................

oh..
ketika entri ini dipublishkan aku tidak berada di depan PC dan aku sudah beredar dari CC.

seramkan?

......................................

jawapan untuk keseraman di atas:
-entri ini juga auto publish.


sekian.


..................................


oh aku semakin mengarut hampir mencarut.
babi!

ops salah~eskwezme~sori

babai!

22 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sangat seram.......

hoho...

nampaknya skill kamu sudah tumpulkah????

oh tdk masih seperti dulu rupanya...

~d!b@~ said...

penin akak bace..

penin macam mase akak dengar vv mengekek kat tepon huhu~

ape nak jadi la merah2 ni?! hish!

sol said...

vivi gogo caiyok! org2 mcm kta susa mau dtg awal. cuba bg boleh!

fifa. said...

bgun lewat. manenye nk dtg awal.
hoho~

besi said...

budak comel ...knp nie?

elL said...

dun wori masih tajam lg skill 2 sis.
hehehe

Heidi Shafiq said...

ko keje kilang je la vi.. de shift mlm..

Lionel Azry said...

3 merah?
mungkin pembawakan budak 2 :P

azman shah said...

keinsafan lahir dari?

GiGGLe GaL said...

rindu giler aku ngan ko dik...

cj7 said...

rindu giler sama ko bang.
abang vida.

speckurosaklagi said...

kenapa n mengapa ia terjadi?

naz said...

baca la pape yg mudah dirumus :)

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.skill kakak masih hebat :P

LANtai mop said...

lain mcm jer...kau mengandung kot..

qishie said...

ko ni menopose ke?
len macam je

helena's said...

aku tengok sama jak..malah makin hebat dengan 3merah..haha

rindu ko bah..

ayampinko said...

kompom nko dah ilang napsu..
baik pulak ker pangkal jalan

jajazuzu said...

dah...dah ...pegi asah skill cpat2..

Lifesaver said...

nafsu ko xde ke??

lemah tenaga batin kot

cik CumeY said...

hehehe..

cik vivi..

i lov to read ur blog..
hahaha...
saiko tol my words...

nways..
writing kamu sangat best..
bikin saye kat opis gelak
sampai cramp!

Ola said...

astaganaga!!!V!!!!
ko sebut lg aya yg patut kena censored utk below 18...

hoho...
skill memblog??
besa ja pun tuh..
haha

apa ko mau beli??
cto sa...
:P