dupdupmyheart

Monday, June 8, 2009

ADA ORANG CAKAP.

ada orang cakap
aku becakap kadang macam patung
-patung pandai cakap meh?


ada orang cakap
aku becakap kadang macam katun
-fuh kompom aku sangat comel



ada orang cakap
aku becakap selalu bikin sakit telinga
-sakit telinga makan lah panadol



ada orang cakap
aku becakap-lagi bagus aku diam
-kalau aku diam diorang pula heran


ada org cakap
aku becakap macam sedang tulis entri.
-oh kadang2 aku becakap aku bagi tajuk dulu lepas tu kesimpulan.




tapi..


ada orang cakap
suara orang sabah sedap2 bila menyanyi.
terus aku berhenti bercakap.
lalu menyanyi.



lalalalala

12 comments:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.cpt nyanyi!
.sini suda lame x ujan
.lalalala~

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

boleh join jgn lupe lirik!
gugugugugugu~~

i.am.belle said...

xD entri ni yg paling comel

Luth Textile said...

hahaa..
sila nyanyi, bak kata intan

amirnazrin said...

tgh imagine vivi nyanyi..

qishie said...

ko reti bersyair tak vi?

~d!b@~ said...

kamu...

jangan macam2 ya!

hahahaha :P

Lifesaver said...

aku cakap yg ko suka pura2 smpai aku tak kenal ko mula2!

msg aku nape x jwab!aku majuk.....huhu

Dato Paduka Masri said...

kakakakakaka....

ayampinko said...

nyanyi la..gegendang aku pun lama dah tak pecah

Eima Jer said...

tambah lagi kasik lu kembang..

orang kata, awek sabah kulit cantek2..
mulus2..
=p

Tora Aman said...

Sama la kita tu kan..lalala