dupdupmyheart

Monday, May 11, 2009

ZAMAN KEJATUHAN LEMAK.

sempena pengangguran yang baru bermula hari ini.
tanpa sebarang sumber kewangan yang mantap
duit mamabapak aku bulan ni suda abis ku kikis.
mahu minta pun malu suda.
kan aku ni pemalu
lalalala



stok makanan pun sudah semakin pupus.
makan sampai buduh pun mungkin tidak relevan buat masa ini.
stok duit memang teda stok.
sebab duit simpanan aku selalu nya paling lama bertahan 1 minggu.
kejadian apakah si vivi ini.




ah!~nampaknya aku bakal menghadapi

ZAMAN KEJATUHAN LEMAK.

17 comments:

joegrimjow said...

otot dlu die jatuh
baru lemak

khaLifah feDi said...

semakin hari semakin chumil lah lps nie..:)







*mo mkm free keje part time kat warung ok!!!

DIK AN said...

Akak akan bertukar menjadi jerangkung selepas ni.

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.chayok2!
.smoge cpt kurus! :P

teRi said...

lemak di dada jatuh? buruknya!!

wakakakkakaka

bambong said...

nda montok suda.
Kensel la mengurat.

jejaka anggun said...

tahniah!

qishie said...

mesti pasni tak dapat bezakan ko dgn add.

haih..

pink_butterfly said...

nda apa V.

anggap ja ni latihan diet utk kurus,ok!


slamat mjd kurus!

LifeSaver said...

lemak ko jatuh brape kilo?

BudAk hijAu said...

hahahaha..blah la.
ko ingt ko nk kurus klu xmkn!hahaha..

piqah SHJ. said...

hahah
semakin langsing slim berkrim la kak vivi lepas ni.
dah xde comel2 dah.
haha

azman shah,25. said...

woi gambar kamu dah tukar lain

ciK LyndaWawa igUana said...

yeay...
vivi menjalani proses TRANFORMASI!

nuyuljana said...

gambatte kudasai.

he he.

helena's said...

nda comel la ko pasni..aku jela comel snetiasa..haha

a ` f i f a h said...

slmt menjadikk tulang kakak!
haha
;)