dupdupmyheart

Tuesday, May 5, 2009

VI..BILA MAHU BUAT THESIS?

aku: bila dapat wahyu.

24 comments:

helena's said...

tesis ceh!haha mau aku tolong??

tolong tengok mungkin..hahaha

rindu kat ko la vi comelcamaku..hehe

vidadarisakura said...

helena:
ui..tolong bah aku.
tingu2 tu bagi duit sekali.
hehe

mana c ayiehelena weh?


kita kan ging2 comel dahulukala..hee

khaLifah feDi said...

emm.........








aku chumil tak?
hahaha..
aku tlg wat cover bolih?

helena's said...

bagi duet??aku tunggu ko belanje la vi..aku gile kaya ne..hehe

ayiehelena...owhh dia datin suda sama ayie tak balik2..haha larikksss

cikayiehelcomelcamcikhelnganvivimanakamu???

Zeela LaLaLa said...

pergi lah buat testis ko. haha

wahyudi my said...

wahyu: nda payah buat. Balik kb, kawin!

vidadarisakura said...

kf:
er..

lalalala.

hee



helena:
ah!
ko kaya.
aku sudah la tidak berElaun masa prektikal.
aku tunggu ko belanja ni..
haha

ya2!
cuba ko seru budak tu.
aku terdilit weh dia punya link yg boleh masuk guna permisi.
heee

vidadarisakura said...

zeela:
testis yang aku buat suda siap.
tinggal tesis.
hahaha



wahyu:
napa ko mo pinang aku?
haha

wahyudi my said...

kalau mum ko terima bayar ccm, aku ok jak

vidadarisakura said...

wahyu:
haha.
ngol.
ccm sampai mati.
neh.

~d!b@~ said...

wahyu?

da mkn coklat pon xdpt wahyu lg?

hurmmmmmm

lambat ah vv ni!

:P

vidadarisakura said...

diba:
kak!
jom deting sabtu ni!
hee

DIK AN said...

Kakak ni nabikah? Babi mungkin.

LifeSaver said...

thesis ko tentu x siap!

vidadarisakura said...

dik an:
bila anda free..
kakak comel bercadang hendak mengirimkan kek batik untuk anda.




life:
siap2!!!

hee

nanti la..

Shahrul Azry said...

gua: vi bile lu mau buat testis?

vi: tgh tgu testis t*** ****d..

joegrimjow said...

cettt
pendek ag

meself,Ms Fint said...

doa moga cpt dpt wahyu. amin

DIK AN said...

Saya terlalu berharga untuk jadi barang free. Huh!

Mesej je la. Apa gunanya henpon? Bawak masuk kubur?

pink_butterfly said...

smoga tiba2 wujud kerajinan dlm diri utk mbwat testis tsbut.


wakakaka

Ola said...

ko mmg..
kalo mau tggu c wahyu,
smpai bsuk pun teda smpai dia tuh...

hak3xD

akizaki said...

mmg x la..
tngu malaikat maut smpai tu mungkin...

Budak Panjang said...

memang takkan dapat la setan. kau pegi mintak dengan karamu sana!

vidadarisakura said...

saruk:
babilu.



joe:
hahaha!





fint:
amin.




dik an:
masuk sorga!




pink:
cis.testis.
haha




ola:
haha!
sampai kiamat kali.




aki:
haha!
ngol.




budak:
eleh.kacip dengan karamu la pulak.