dupdupmyheart

Tuesday, May 26, 2009

TERIMA KASIH KEPADA TUKANG FLAG.JASA ANDA AMAT SANGAT2 SAYA HARGAI.

betul.
sumpah.
saya sayang anda.


sudah tahu saya ini pemalas, anda membebankan saya untuk menguruskan hal2 mengelak pemflaggan blog lagi.
bagus punya perangai.
saya suka.
sangat.
betul sumpah.


oklah.
sekian kawan2.
doakan saya rajin untuk mengelakkan blog ini mati.



sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih banyak2 kepada tukang flag atas kesaikoan-kejelesan-ketidakpuasanhatian anda.
hanya tuhan saja yang dapat membalasnya.
dan semoga rohmu dicucuri rahmat.
amin.



oh lupa.
saya sudah biasa dibuat macam ini.
diboikot segala2.
jangan risau tukang flag.
saya kuat dan anda lemah sebab cuma berani flag.

sekian la lagi.



kesimpulan penceritaan:
aku kena flag.
mrblind~
tolonglahh bakal anak menantu mu ini.
lu kan suda penah mengalami peristiwa di flag org.
tolong~

26 comments:

Shahrul Azry said...

pms ke?
perangai mahu slim? :P

vidadarisakura said...

saruk:
gua saspek lu flag gua.
kan?

Shahrul Azry said...

iya2 gua flag lu!
apehal?
ada maslah?

Mieaa said...

kesian dohh..

joegrimjow said...

nak flag jugakkkk
kekeke

LANtai mop said...

mcm emo je beb..

vidadarisakura said...

saruk:
babi emo.
macam pmsssa!
PERIOD MACAM SIAL SI SHAHRUL AZRI!
dem!



miya:
tolong kakak.
huhu



joe:
aku bajet ko nda paham isi entry.



lantai:
emo la ngol.
ada org flag blog gua.
cam gampang.

qishie said...

cemna nak tau org flag blog ko?

huhu

bersabar la..
mereka ni mesti saiko
yang selalu sembelit tgk blog ko.

mrblind said...

blog gua itu hari dituduh spam..2 hari lepas tu baru ok..tengok sehari dua lagi ok la tu..tak jadi juga, gua bawak lu pergi jumpa bomoh siam..

nuyuljana said...

aku syak ade org bt benda xbaik kt page ni sewaktu ketiadaan ko!

huhu.

try ler unlock mcm mrblind aritu..

Lifesaver said...

sape yg flag ko??mmg cari nahas!

Dato Paduka Masri said...

ada org jeles bah tu.... kakakakaka... bawa besabar... banyakkan berdoa serta minum air.


baru org tu tau apa sebenarnya... kakakakaka...

apa aku cakap ni...

helena's said...

dia dengki tu vi..haih!

F A R Y N said...

ko kena tepek gambar bendera komunis kat sini...hahahaha

ayampinko said...

Redha jer...wei aku ader kenal bomoh santau..nko nak..aku bawakkan..

.kakijalan. said...

bukan kena flag la sick!
kau nak kena slack?

cj7 said...

ish.macamni pon ada.busuk btul

GiGGLe GaL said...

dik..sian ko..sape flag ko dik..sangat siamang org itu.. sabar ye..org nak kurus slalunya mcm-mcm dugaan...sabar dik..urut pipi tu..

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.report la sis!

jinggo said...

VIVI.....VIVI.....VIVI.....

Shahrul Azry said...

aku rasa ko kene makan kfc 2 ketul dulu!

BudAk hijAu said...

insyallah 3kali jumaat lg k.o la ni...


sabar yer!!


wahahahah...


sape flag ko weh!jm flag back ramai2!

jed*zaliah*zoyah said...

serious ni.. flag tu ape?
(selain bendera..) kak jed x paham term2 blog ni..

arres™ said...

flag blog lu pakai bendera lanun oke?

xpn pakai spender saruk?

~d!b@~ said...

kurang asam je flag2 blog orang!

cesss tul!!

saba2..

ayat vv pasal vv kuat n dia lemah sebab tau flag aja memang betul!

ba-alip-ngang!

_Vu-JiE_ said...

vi, kalau kena flag ada kena bagitau ka pula?
nda bulih tau ka siapa yang flag tu?
suka tul tu urang main bendera aa..
ko kasi dia bendera msia banyak2. bulan 8 pun nda lama lagi ni. bulih la dia kibar2 di segenap penjuru rumah.