dupdupmyheart

Tuesday, May 12, 2009

SEMANGAT.

baru jak rasa menjadi penganggur semalam.



hari ni pegi interview terus dapat kerja jadi kuli sambilan.
esok start kerja.
hee




macam biasa.
aku jadi ayu yg amat serta pendiam campur pemalu untuk ari ini.
esok2 teda sepa yg tahu.
haha




gila ramai lelaki.
tapi aku nda perlu risau,
aku kan mempunyai rekod tidak pernah dingorat lelaki hensem.
arap2 la budak2 tu suma teda blog.
yeah!


dan
nampaknya zaman kejatuhan lemak tidak akan berlaku.


sekian.



bukanPra/Sangka:aku mahu pegi seterika baju kurung sedia2.
semangat weh!
semangat!
yeah!

29 comments:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.keje kt ne sis?
.gud luck!

~d!b@~ said...

gud luck!!

ermm agak2 bile maw open table? hehehe

vidadarisakura said...

intan:
sumwer at shah alam jugak.
hee


diba:
ah!
merajuk!

-eLyNhere- said...

ramai laki??
aku jeles nih..
ofis aku sorg jek laki tau! minda pun x terbukak! huh..

vidadarisakura said...

elyn:
haha!
ramai laki pun susa weh.
payah.

ifahruzzaman said...

dua mangat juga boleh...
silakan!

piqah SHJ. said...

hahaha
keje mana?
boleh pegi jenguk2 tinjau2

helena's said...

da keje?bole belanje!yah!

FiT@Fieda said...

esok kau siap2 ar yer..
lmbt aku tinggal!!



ps : amaran keras..bukan minuman keras

azman shah,25. said...

inilah kamu yg kaya dgn sakit dgn taik kamu, heheh

jinggo said...

harap-harap semangat tu tak luntur....

yang lemak tu biarkan saja.....
bukan masalah besar pun....
hihihii....

qishie said...

ho yeah.
aku fikir ko mau kerja di sabah jak.

tunggu aku pulang ye kakak.

Miss Hazzy said...

chaiyok2!!

AZANI said...

selamat bekerja

jajazuzu said...

oittt...jgn pakai baju kurung slalu. mana tahu kena kjar dgn anjing nanti. hahhahah

mrblind said...

bila gaji? nak suruh belanja ni..hahaha

khaLifah feDi said...

ko mmg chumil!!!

eh slh ko mmg rajenlha vivi..

ko ganti tmpt aku bolih...!!!!

GiGGLe GaL said...

dik.. kerja mana kamu... sila beritaw..aku maw hijack tempat tu..
la la la la la...

DIK AN said...

Aik? Babi boleh diterima bekerja yah? Sungguh musykil!

LifeSaver said...

keje apa la agaknya ko...

nnt aku nak skodeng ko kat s.alam...hahaha!

apisz said...

senget

BudAk hijAu said...

tahniah.
1st gaji belanja aku bai!!

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah vivi

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah vivi

S h i n o said...

hahaha malu-malu kucing depan ikan.. heheeh :P

joegrimjow said...

hei hei
ku bukan jenis itu

pink_butterfly said...

slamat bkeja V!


ensem2 ka llaki2 d tmpt keja kau tu??? tlg nguratkan aku sorg bley?

marilyndeasy said...

keja mana ko v?

A a D i I ? said...

pegi keje pakai baju kurung? wahwah..musti ayu. pewitt.. =)