dupdupmyheart

Thursday, May 14, 2009

PUNCA BERAT.

aku ada kawan.
dia baru lepas operate lepas kena detect ada ketumbuhan di bahagian payu2.
aku pun nda ingat apa jenis penyakit tapi macam hampir kepada kanser payudara.
gila ar.
bejahit sana sini.
aku pun jadi risau terus bila dia cakap simptom2 penyakit payu2.
ada benjol apa ntah ditepi2 tu.
bukan pu***g ok!


pastu aku tengok la kesan jahitan
gila.
3 jahitan
dem!
aku pun jadi seram gila babi.

"gila la aku pun sakit ni!gila ada benjol ui!"

"bodoh!ko nak sangat ke?"

"tesaiko oleh ko weh!haha"

"ni la dia bagi operate buang biji2 ketumbuhan tu"

"hoh??begitu??er...kalau aku nak buang isi2 dalam tetek ni boleh?bagi nipis!sepaya badan aku ringan.haha!"

"bodoh!"

"aku saspek benda dalam tetek ni bikin berat badan aku naik 70 kg!dem!"



sekian.


----------

er lucah ka?

kalau lucah aku delete.
haha

14 comments:

DIK AN said...

Akak berat dosa. Banyak sangat makan babi.

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.lucah la sis! :P

LifeSaver said...

ceh!ko nak buang itu semua?sedekah je kat nyah...diaorg sure nak..

joegrimjow said...

ku akan flagg!!!!

lalala~

joegrimjow said...

mau ringan tanya ku

teRi said...

mana bukti? letak la gmbr tempat yg menunjukkan keberatan ko itu!

jejaka anggun said...

x lucah la. best

ciK LyndaWawa igUana said...

LUCAH!!!!

Dato Paduka Masri said...

!!!!!!hacul

helena's said...

hahhaa luch!

jajazuzu said...

dari ko operate nak buang part tu baik ko pegi operate buang part lain weh. kang ko mnyesal karang. hahahhahah

epalgreen said...

lusyahhhhhhh

Budak Panjang said...

lu suro teri bogat buat pemeriksaan payudara lu

armouris said...

info tentang kanser payudara kat sini - Pengesanan Awal Kanser Payudara