dupdupmyheart

Friday, May 8, 2009

MARI KASI MEREMANG BULU ROMA.

en.masri pekerja kontrak.
ini dia vid say thanx untuk peminat beliau.
ko mahu register fanclub dia kan?
tenkiu.




----------------------------------
oleh itu,
mari kita hayati lagu ini kawan2




meremang kah anda?
jangan ada yang stim.
sekian.

18 comments:

jejaka anggun said...

cam lahanat!
hahahahahahahaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.ngeri2 :P

vidadarisakura said...

jejaka:
sila2 lah register jadi fanclub beliau.
haha



intan:
haha!
ada lagi ngeri..
cari d utube.

Dato Paduka Masri said...

ada kelab malam mo dia nyanyi la...
bukan aku mo jd peminat....

vidadarisakura said...

masri:
haha!
bila masa ko jadi bapak ayam?
cakap jak bah ko minat ni urang.
haha

Budak Panjang said...

ni ke kakak lu yang lu slalu cite kat gua?

~d!b@~ said...

perghhh feeling arr vv..

sampai terkedu akak sbb dia nyanyi cam vv nyanyi mase dlm keta hahaha!

p/s: abis arr akak tau pasni mesti de org merajuk ngan komen akak ni :P
tapi.... ade akak kisah? muahahaha!

KhairiL's said...

vi
ko bkn jd dia pny PA ke

DIK AN said...

Kembar akak ke ni?

LifeSaver said...

nasib baik aku x tgk!!!

pink_butterfly said...

bbakat utk join AF~~~


hahaha

qishie said...

dia ni ke yang ko kata idola ko?


seswai sial!

kakakakaka

qishie said...

sumpah cerita hantu pun tak buat aku ketaq cemni..


dem!

buat aku cuak gi toilet..


lalalala

kueh bakar said...

ah...rase mahu berak...

joegrimjow said...

kekekeke
layan jew
best pe
hahaha

eliza said...

adoi...semangat betol...hahaha

vidadarisakura said...

budak:
x.
ni awek yg gua nak kenalkan dgn lu.
haha




diba:
cis kakak!!!!!




khai:
bukan.
ko la tu.
haha





dik an:
kembar awek lu.
haha




life:
eleh.



pink:
kan!
haha




qish:
ni la aku cakap serupa ngan ko.
haha




kueh:
rasa la.




joe:
haha



eliza:
paling.

Budak Terbang Pakai Kadbod said...

mmg betul2x meremang bulu roma nie...

blurghhh...takmo tengok dah..ngeri..