dupdupmyheart

Thursday, May 14, 2009

KHUSYUK.

semalam.

oleh kerana penat mengular.
petang tu masuk ofis aku tidur.
budak 3 ekor tu ntah hilang p mana.

tingtong!~
msg masuk.


"turun.kitorang d kafe"


dem.babee betul.sudahla ngantuk tahap power renjes.


aku turun dengan kusut masai
rambut jangan cakaplah
mata macam sial.
budak2 laki pun rijek mau ngorat aku.
cis.
gagal betul!


budak 2 ekor tu dengan 2 lagi budak laki.


aku minum teh diorang gila pekat bikin berak 100 hari.
kurusnya nda jugak.

diorang cerita2.
aku dengar.
tongkat dagu.
budak laki tu becerita dengan budak kecik.
gila lar memang kusyuk aku tumpang dengar.
siap tongkat dagu tengok muka budak laki tu.



"jepun-blablabla-aku keja kampeni tu-blablablablabla- tinggal aku dengan lelaki jepun tu-blablblabla"



tiba2 diam.

aku bukak mata~semua orang tengok aku.



"pehal?boring sangat ke aku cerita?"

"astaga!kakakakakaka~aku nda bajet pun ko cerita ngan aku sekali!sori2 aku ngantuk weh.tertidur!haha~"



dem!sia2 budak laki tu terus rasa loser.
bukan salah aku.
haha

10 comments:

khaLifah feDi said...

hoh bdkecik!!!

bdktua de tak sekali vivi!!!

azman shah,25,012j0gj0mm said...

sory nothing to say

~d!b@~ said...

vv memang!

suke tau way orang kecik ati lalalala

akak pon merajuk jugak camni haha!

ciK LyndaWawa igUana said...

iye ke vivi?

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.kite pun pnh tertidur kt kedai makan
.pastu klu tgh gayut tepon pun leh tido :D

FiT@Fieda said...

vivi giler...

suke2 jerk ckp aku budak kecik..
ckp la budak cumel ker..cute ke..sweet ke??

DEM!!

kau kena puji aku...

esok tak mau amik kau g kerja!!!

LifeSaver said...

selama ni bukan budak2 lelaki reject ko ke?

jajazuzu said...

x bleh bwak majlis ko ni

blue hoodie baby said...

hehe.. dorg mo jgk kak vivi dgr crta dorg.. org lain kalo suda smgt gila mau bcrta tp bcrta dgn org yg ngantuk mmg nda kna lyn gak..

epalgreen said...

tido je keje si vivi