dupdupmyheart

Friday, May 15, 2009

KERANA MULUT BARANG BINASA.

aku masuk toilet.
sambil nyanyi lagu wandepet2.
semangat lagi tu.


baru jak aku pulas tombol shower. (eh tombol meh?)

plak!~

tercabut.
dan paling malang.
tu pemusing aka penghidup shower terus masuk lubang tempat mandi dengan perfek sekali.
gila la.
main pool pun belum tentu masuk lubang terus.



"kak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wandepet dalam kesusahan!!!"

"kan..aku dah agak dah..mu kecek mu wandepet"

"cis!kihkihkihkih..tolong bah kak.."




akhirnya..kakshila berjaya memegang taitel wandepet.
sebab kasi selamat pemulas shower tersebut.
yeah!



.............................................


on de way balik rumah dari ofis.
hujan-tidak-lebat.


keluar lagu matahari agnes monika.
sampai bahagian korus aku pun terus tarik suara.
baru aku start nyanyi..
wiper kereta budak kecik tecabut n jatuh dijalan raya.
tediam.
memang tidak dapat diselamatkan sebab tenga jalan.
aku teruskan nyanyian.
tiba2 air gila banyak menyimbah cermin kereta depan budak kecik dari jalan raya sebelah.
boleh?

"ok2!aku berhenti menyanyi"

cisdel2 enak rasanya betul!
salahka aku menyanyi?


budak kecik ganas bawak kereta.
sori.
wiper ko hilang sebelah.
aku masi tidak dapat mengesan punca wiper ko tiba2 tecabut tanpa amaran.
sumpah aku rasa besalah.
dem!

--------------------


kesimpulan:
teruk meh aku nyanyi sampai pemulas shower tecabut sama wiper kereta tecabut.
adakah aku punca kejadian tersebut?
gila kejam sama aku,
urgh~

17 comments:

~d!b@~ said...

ishhhh mane de teruk..

akak ketawa terbahak-bahak dlm tangisan tadi kan dgr vv nyanyi lagu wanderpet :P

heeee terhibur jak akak haha!

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.jgn nyanyi la sis pas neh
.bawak bala je :P

ezzati said...

hehehe..mungkin btul kot ksimpulan ko buat tu..

kuang2..kalo nk tau betul ke x lagik..buatla xperiment byk2 sket psni..

LifeSaver said...

ko memang...suka rosakkan harta benda barang org

jejaka anggun said...

lenkali cube ngaji plak....

helena's said...

ahahah..ko punye suare sgt merdu kott??bolee??

jajazuzu said...

ntah, baca yasin ke, ayat kursi ke...sure x binasa lagi

GiGGLe GaL said...

dik, aku rasa ko ni makin bahaya bah..aura ganas menular diseluruh saraf.. sikit hari lg jadik mutant dan boley amek title ms xwomen, the wolvariness

.kakijalan. said...

takpela suara macam katak pun.
janji comel kan?

epalgreen said...

sa perabis ketawa jak vi..
nda tau mau cakap apa

Mieaa said...

agak2 klu nyanyi tepi aku,
aku boleh trus kurus ndak?

piqah SHJ. said...

hahaha
cube nyanyi lagu amysearch plak.
konpem earthquake.
hehe

LANtai mop said...

tombol shower??
maksud kau...
kau masuk toilet..
baru nak pulas tombol flush..
prak~
tanggal..trus masuk lobang jamban..

kan..kan2x...
xyah la nak cover2x...

akizaki said...

suare lu kejam!

Budak Panjang said...

teruk la siak. wandepet nda tolong lu meh?

kueh bakar said...

buat kakak tu...

"amerikaaa!!!!!"

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah dasyatnya sora vv..

hahaha..