dupdupmyheart

Friday, May 15, 2009

KENDERAAN

ada 4 orang dalam sebuah KENDERAAN RINGAN bernama kancil.
3 ekor budak kurus.
1 sicomel berjumlah 70kg.


kenderaan tersebut memasuki tol.
dimana tol tersebut tertulis KENDERAAN RINGAN.



eleh kecoh la 3 ekor budak kurus ni
perasan konon berada dalam KENDERAAN BERAT sambil ketawa2 tengok sicomel 70kg.



eleh.
apa barang.
sicomel kool wut~
haha




jangan sangka dengan wujudnya sicomel 70kg dalam KENDERAAN RINGAN bernama kancil tersebut adalah punca kancil tersebut menjadi KENDERAAN BERAT.






sekian.

13 comments:

Budak Panjang said...

kenderaan super berat la setan!

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.kasar btul 3ekor budak kurus tu brgurau!
.hahahhaha :D

Shahrul Azry said...

patut kete gua aritu mnyak abis cpat
rupanya sbb lu!

piqah SHJ. said...

haha
lepas ni kancil tu tuka tayar jentolak lah.
haha

ciK LyndaWawa igUana said...

cik vivi..
aku mmg tak caye ko 70 kg.

naz said...

camtu kereta sorong pun leh jadi berat:)

~d!b@~ said...

akak de gak pk2 nk beli bas.. amacam?

bole la slalu2 kite kuarkan?
kompem2 da bas tu kenderaan berat lalalalalalaa

LANtai mop said...

camnie lori pun jd jentera berat..

nurul khairunie said...

ah seriyesli bah 70kg?

helena's said...

70kg??ya ampun ko ni vi??betul bah??kenderaan berat tu..hahaha

LifeSaver said...

nape ko x turun dari kereta kancil itu????

FiT@Fieda said...

sebelah petang..
aku telah halau si vivi ini ke kenderaan lain..
pastuh..
kendraan itu..nak masuk kan dia dlm bonet keta..
sbb bising!!

NaD said...

HAHA!
makin sengal lak ko nieh...
cet...