dupdupmyheart

Saturday, May 30, 2009

KAKAK.

kepada kak diba yang lembut macam kucing tapi takut kucing
disini
saya ingin mengucapkan
selamat hari jadi
semoga panjang umur
murah rezeki
tambah kaya dan belanja saya
kihkihkih

lagi2.
semoga kakak dapat boipren yang baik2.
bukan buayapren macam invibabi
sungguh gampang lelaki itu.
muka baik tapi macam sial.
ok
-end-


sambung balik.
walaupun kakak selalu bertindak kejam terhadap saya.
ok tipu.
saya yang bertindak kejam terhadap kakak
kakak tetap layan saya sebagai si comel
dan saya sangat kagum kakak dapat tahan dengan saya
biarpun kakak selalu mengadu penat dan hampir mengalami pemecahan gegendang telinga
maafkan saya kakak
biarpun saya kejam
tapi sebenarnya
saya sayang kakak.
sekian.


lupa.
kak,
nanti petang jangan lupa bawa hadiah untuk saya.
ya iya~sempena harijadi kakak.
boringlah asik2 befdaygerl/boy jak dapat hadiah
sekali sekala apakata kita tukar tradisi.
ok
terimakasih kakak.
diam tanda setuju.
saya tunggu
babai~


oh!~
saya juga adalah mangsa penipuan gambar
bilamana dalam gambar saya kelihatan kurus
hakikatnya tidak.
oh adakah itu fotogenik?
tiba2 ingin jadi model.
dengan alasan perasan diri fotogenik.

macam gampang kan?


lalalalala~

26 comments:

~d!b@~ said...

erk?

terharu!!
bole nangis disini?

ini pengakuan berani mati bah!

hurmm maksudnya hadiah bday akak hujung tahun nanti la baru dapat? cesss!!
ok, tradisi haaaa

yela yela
nak jage hati.. akak pon sayang vv jugak ~lalalalala

p/s: ermm bole ka akak claim duit pergi jumpe doktor telinga?

p/s lagi: uhhhh gamba tu teda yg lebih comel ka? hehehe sangat tidak cantik akak dalam gamba itu walaupon dluar gamba lebih menakutkan! cessss :P

~d!b@~ said...

ermm oye, doa vv kurang laa

sila doakan akak cepat bertemu jodoh dengan lelaki yang senonoh perangainya k?

oye lagi,
kenapa pulak d entri ni yg perlu mention vv maw jadi model?

sila tulis keinginan anda di entri lain..
sekian.

vidadarisakura said...

kak diba:
hish.
ndamalu.
mahu nangis.
besar suda.
lalallalala



haha
setelah dkaji gambar di atas jak org nampak kurus sedikit.
persetankan dengan kakak.
hahahahhahahaha
kejam kan.


kak,
org mahu cari invi cilakak tu.
mari kita serang.
mahu?
haha

~d!b@~ said...

jommmm!!

kite suda tubuhkan ka kelab geng kapak tu?

mari serangggggg :P

joegrimjow said...

akak mu sungguh comey

qishie said...

haah

gambar tu sungguh fake!

kaokaokao

Lionel Azry said...

jgn smpi gua upload pic yg ditangkap oleh dick an! :P

khaLifah feDi said...

ekk!!







manis2 mukanya.hee~
hpey besday..utk kakak kpda vivi itu..!!

~selmt berskandal~

peace!!!!
*angkat 2 jari tanda peace!!

naz said...

i pun takot kucing haha

FiT@Fieda said...

ishk...
sumpah...gmbr ni sgt fake...
badan org lain ni..

boleh kah aku letak gmbr vivi yg sebenar???

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

haha
ko idak la gomok punn
cehhh!!

Lifesaver said...

ko mmg suka membuli!

AZANI said...

vivi:mula mula pakcik minta maaf,selama ni vivi kata vivi dah tambah berat, pakcik ingat vivi buat lawak, sekali bila tengok gambar ni, baru pakcik tahu,vivi memang tambah berat,tapi takpa, tambahlah lagi,belum lagih masuk kategori gemuk, masih lagi dalam kategori cun.He he he, pakcik cuba tutup mata pakcik,.....

AZANI said...

hapi vefday untuk kakak vivi juga.

Zeela LaLaLa said...

aku nak jadi supermodel triple xl. haha. ko bleh suggest x adakah ianya berbaloi utk aku? haha

phikool thong said...

haha..aku ske rmbut ko..hehe

GiGGLe GaL said...

ini nota untuk tuan punya belog:
sila cabutkan bendera anda di fesbuk aku.

sekian.









ini nota untuk tuan punya blog.

mungkin camera itu yg menipu kami. wakakakakakak...
dik, ko slalu nda maw terima hakikat yg ko sangat jelita lagi lawa dan menarik pandangan.. seperti bulan yang cantik di atas awan sana.. ow... aku sangat terharu kerana ketika ko baca komen aku ni, ko suda kembang montot.. wkaakakakaka. sila jgn senyum tlebey!


diba, aku da tinggal komen sebagai mak anon enon.. sekian.

NaD said...

aaaaaaaa......
teda papa!
haha!

eliza said...

x kisah lah..janji comel.. :)

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.gemuknyeeee.. batu tu :P

Ola said...

punya men kijam ko v..
urg len yg betday,ko yg minta adiah...
wakakakak

ayampinko said...

aku pn tertipu dengan gambar-nya..
huh sungguh tidak ikhlas..

helena's said...

comel2!

hatifragile said...

eh,ini kak diba yang ade same2 dgn kau tu kan?befdey die pon 30th may?? haha.name aku pon adiba.haha.befdey 30th may jugak.haha.haha.haha

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

jom jadi model!heeee~~~

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.