dupdupmyheart

Thursday, May 21, 2009

JUJUR.

situasi 1.

haachu2! darab 200 kali.
dalam bilik taklimat.


budak hot sindir : h1N1

comel menyampuk : iya..aku saspek ada babi dalam ni bagi sebar selesema babi sama manusia.


terdiam.
ada yang tumpang ketawa.


............................................



situasi 2 :


encik : hah~ada apa2 soalan?awak yang hujung sana tu saya nampak asik pegang hidung je dari tadi.


comel : selesema babi encik.


budak2 : gila jujur..



sekian.

............................................


kesimpulan-rilek2 suda.

19 comments:

aloy_paradoks said...

lu jgn bela lagi la binatang tu.. penyakit tu...

vidadarisakura said...

aloy:
bukan gua yang bela.
orang selangor ni yang bela.
dem!

Dato Paduka Masri said...

hahahaha... paling besar lagi tu pembelaan babi di selangor...

eh... jgn ko balik sbh dulu ah.. nti ko bawa virus tu p sana... kakakakakakakaka...


hot sangat ka tu perempuan2 di sana tu... cuba ko test bakar hot ka x hot dorang tu....


panjang gila aku komen tempat ko.. jarang2 ni bos.... harap2 la ko teharu lalu jatuh cinta sama aku.....

kakakakakakakakakakakakakaka....

cool kan aku mengurat....

besi said...

vi..tak kesahnya..ada h1n1 pun vi tetap comel...betul nie

helena's said...

ko kene selesema babi??iskk..babi mana ko kawan ne?haha

Lifesaver said...

sape yg skema sgt tu???

apei said...

lu ada bela sekor ke dalam bilik?

~d!b@~ said...

iskkk jgn disebut-sebut bah!

waaahhh ade org mengurat tu bah? hensem ka dia bah?

jadi rekod kena ngurat suda break belum?

lalalallaa

DIK AN said...

Selesema diri sendiri?

jinggo said...

bahaya penyakit tu.....
aku doakan supaya tidak ada diantara kita yang kena penyakit tu....
insyallah....

ayampinko said...

kenapa selsema harus dengan binatang..
selsema burung..selsema babi..
vi gua tak kenal lu..tapi kalau lu kene selsema babi..huhuhu 3 tahun member-member lu kutuk..
Renung-renungkan...

piqah SHJ. said...

budakhotsindir dah kene jangkit lom?

qishie said...

aku nak buat2 serius bila membaca komen si masri.


kakakakaka

kakyang .. said...

vivi,

kakyang tabik spring kat ko ..
sangat slamber + sinis giler ..

hahaha ..

cj7 said...

selsema ambuk
hahah

aku said...

kau tak kena pecat plak ek?hahaha

handhalah ibnu kamil said...

ish.

virus2.

ciK LyndaWawa igUana said...

sian ko vivi

khucaie said...

kena selsema babi ke?
ape lg..cpat2 samak!

haha!