dupdupmyheart

Monday, May 18, 2009

JANGAN BIKIN PANAS SAMA SAYA.

pagi2 suda bikin mud sicomel hilang.



gara2..



masuk hari ini..
cukup 4 helai baju kurung aku sudah tabalkan tidak muat sama aku.


bencila-bencila-bencila

21 comments:

ezzati said...

relax2..g shopping bju baru..heee

~d!b@~ said...

da check tul ke tu baju vv?

kalo baju pinjam, bawak2 la pulangkan

haha!

mrblind said...

budak gemuk!

jajazuzu said...

tu alasan best utk shoping baju baru tu vid

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahaaha

bawak2 la berdiet yer...
kalau tak muat gak, bak sini aku pakai

GiGGLe GaL said...

tu la..kutuk aril lagi..kan da tak muat baju kurung tu..

helena's said...

gemok pun masih comel..ok kan tu??

piqah SHJ. said...

haha
boleh buat baju raye terus.

jinggo said...

itu maknanya anda sudah..........
bertambah besar laaaa.........
hihiiii.....

biar besar asalkan sihat........

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

oke ape
leh beli bju baru :D

Bunga Binti Nordin said...

hak hak...
bertambah sihat ko yer

DIK AN said...

Makanlah KFC lagi.

Lifesaver said...

bagus!itu aku suka!

Budak Panjang said...

memang dasar budak yang semakin membabis!

Budak Panjang said...

memang dasar budak yang semakin membabis!

qishie said...

tak muat?

longgar ke?

ala...nak cakap dah kurus la tu..

kakakakka

azman shah,25,012j0gj0mm said...

seksi lg kot

BudAk hijAu said...

waaaa....gilerlah!!
syabas!hahahah..

Luth Textile said...

gemok!
KETAT KAT BAHAGIAN MANA?
ATAS KE BAWAH? HAHAHAHA

ah bu said...

haha.
gimuk!

vidadarisakura said...

ezzati:
ko belanja?
hee




diba:
sampai ati kakak.
huhu



merajuk.





mrblind:
ya bakal bapak mentua.





jaja:
heee
ndabest sebab size baru
cis!




tinie:
cis.ambik kesempatan.
hee




gigel:
teda kaitan!
teda!





helena:
heee
masih2.
hee




pika:
cis.
menyindir
cubit tetek karang,





jinggo:
memang!huhu





intan:
tapi sempit jugak.neh.
haha




bunga:
amat.




dik an:
abistu mahu makan apa?
babi?



life:
eleh~




panjang:
ceish!





qish:
bestnya sindiran.
hha



azman:
kot la.



yan:
cis.
sama2





luth:
ke.



ah bu:
cis!