dupdupmyheart

Wednesday, May 6, 2009

INI BUKAN KISAH ALTANTUYA TAPI KISAH ALYANTUTETEK!

ALYANTUTETEK = YAN HANTU TETEK.

25 comments:

jajazuzu said...

errkk..?


hantu ni takde kat area shahalam kan?

nuyuljana said...

haha..

seram siot tgk gamba budak hijau kt kubur cina.

-_-"

LifeSaver said...

aku nda takut sama ni hantu!

besi said...

hantu tetek....? apa tue...

mrblind said...

best tak tetek dia?

hahaha

DIK AN said...

Komen saya sama seperti Encik Buta di atas.

AZANI said...

no komen
nak komen apa?
masa aku kecil dulu kopekatau teteklah sumber makanan aku.

ezzati said...

haha..apakah???

khaLifah feDi said...

ko mahu kena bom?




well take care!!!

gua malas sign in mahupun sign up said...

tetek=pepek tak?

ieNn ZaZa said...

CAM CITE KELIWON TU KER?

qishie said...

haha..

pehal dgn yan?

KhairiL's said...

apsl ko x join jd hantu skali vi

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.mcm best je antu neh :P

Basuh Baju said...

hahaha ini kelakar. alyantutetek? ada dlm kamus x?haha

Anonymous said...

roh tauke babi menyelubungi selangor kembalikan hak rakyat mana janji pkr nak buat ladang babi anuar lapar

ah bu said...

besar x?
haha..

Miss Hazzy said...

apakah???

ciK LyndaWawa igUana said...

ekau ni vivi..

joegrimjow said...

xkan pendek2 pon mals nak post yg baru?

• ROOZU • said...

tetek ke pepek?

hehehhee~!

helena's said...

hahhaa...lucah la vi!ceh!

Anonymous said...

besi,mrblind...azani, yang ko dok sebut benda-benda tu..tu benda-benda mak korang atau adik beradik pompuan korang yang punya? kesian disebut2, mcm nak buat jualan lelong...

BudAk hijAu said...

babi lu!aku baru bace...hahahhaha..

vidadarisakura said...

jaja:
area....puncak alam.
haha



nuyul:
budak hijau tu lagi seram.
haha





life:
haha
penakut!




besi-mrblind-dik an:
ntah,.
ndatahu!
haha




azani:
xyah komen.
haha


ezati:
teda2
haha




kf:
apakah?





pemalas:
dasar lucah.




ien:
haha
mebi.




qish:
lu tanya la dia.



khai:
aku budak baik.





intan;
buat lah fc.haha



basuh:
haha
ntah.




anon:
alaaa..
rilek2 sudah.




ahbu:
apa?
haha




hazzy:
teda2...





wawa:
iyo.






joe:
heeeeeeeee




roozu:
ke.


haha




helena:
lucu la kakak.
haha




anon:
rilekk sudahla bai.




budak:

kakakaka!bangang!