dupdupmyheart

Friday, May 22, 2009

HATIKU HANCUR MENGENANG DIKAU.

sebelum.

"kak rasa kepala org.."

"panas!meh la p klinik!"

"ndamau!mau p pizza.."



selepas.

"kak rasa kepala org!"

"aik?dah hilang?"

"hee.."

"ceh!demam pizza jak!"


........................................

kesimpulan:
usaha aku nda makan selama 4hari sepertinya sia2 sahaja sebab aku melantak pizza malam tadi macam untuk 4 minggu.
sekian.


dik an,
tujuan kakak msg tadi sekadar memberi tahu yg kakak kenyang makan depan rumah anda sahaja.
sekian lagi.

16 comments:

Mieaa said...

penyakit apa ntah..


aacchhuuummm..!

eh sori,
terbersin depan muka kakak..

hahaha

Alan said...

teruskan diet seumpama ini.hahaha

DIK AN said...

Xpe la kak.Sekurang2nya berat badan saya bukan 70kg.

Selamat tinggal kak...

Shahrul Azry said...

haha~
gemuk sorang2
kurus2 pi rafi! :P

LANtai mop said...

bape keping kau pulun??

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.huu nk piza sikit!!!!!

Tijah said...

hahaha. jahat sungguh penyakit itu

Lifesaver said...

sia..sia..sia *sambil geleng2 kepala*

secretname said...

baik xyah diet..mmg sia2...ko nie...wat mcm aku..jgn mkn nasi sgt..thn perut..mkn pizza 1 keping je..haha..pastu telan nasi byk2

GiGGLe GaL said...

dik, sila tlg buat delivery pizza utk aku!!

helena's said...

itu kolestrol banyak bah..sungguh la sia2..

vi,,kelaka la dik an tu..haha

saya said...

bh bulih jadi gemuk kau klu makan piza jak.. roti piza tu ada tepung panaik yg buat badan kau jadi gemuk.. miahahaha...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

kronik betol la ko demam pizza hujung2 bulan2 ni

ayampinko said...

piza besh..makan jer..jangan takut gemuk..njoy selagi buleh..tapi ketahuilah bahawa apabila gemuk owang tak boleh angkat kita..jadi diowng kene guna kereta tolak..

joe said...

gemok..


sekian..

*SiRibenMerah said...

puas ati kan... =)