dupdupmyheart

Monday, May 18, 2009

F-BINTANG-BINTANG-K!

ucapan khas di atas ditujukan kepada sesetengah orang yang berjaya memanipulasikan pikiran orang lain untuk memburukkan aku n buat2 cerita pasal aku.


jangan ingat aku diam aku lemah.





biar lah aku maki secara sopan kali ni.



F-STAR-STAR-K U!!




sekian.



Pra/Sangka: oh kamu tidak tahu kamu siapa.
sebab benda ini aku pendam dan kumpul.
aku pendam sebab aku pendendam kadang2.
kata orang2 tua pendendam suka makan hati.
pendendam yang makan hati cepat kurus.




ok.

ini salah satu cara untuk kurus.
bai!

25 comments:

khaLifah feDi said...

emm rosak sdh rekod comel kamoo vida....




emm ko miss aku ea..!!!!


lalala...sila abaikn..:)

Shahrul Azry said...

wah sweet couple!

vidadarisakura said...

kf:
apakah.
bila masa rekod aku rosak.
masi betahan.
haha


saruk:
hanjing ko.
haha

khaLifah feDi said...

emm saruk ko mahu kna tumbuk sama bdkecik!!! 6ti aq ko dye hi3..



oic masi berthn..

bguslh..pastikn teda lemak2 bersepah..

oklah mo mimpi..sda..!!!
kamoo jgn berinsomnia wlupn thesis sda selesai..

sbb mlm waktu rehat ok!!!

Shahrul Azry said...

tumbuk suda..lu tumbuk lemak vi je la kf :P

DIK AN said...

PMS. Kompem.

vidadarisakura said...

PERANGAI MACAM SETAN.

BudAk hijAu said...

mongok lu bai!
weh.sape wat cte psl lu...?
meh wa hentak pe die ngn helmet!!!

qishie said...

hahaha

gila sopan seh carutan ko..

A*bintang*bintang* H*bintang*bintang*E!

hehe

wahyudi my said...

Gila kool ko time marah. Macam stacey.
Nda blk kb ka? Hahaha

ezzati said...

sapakah??haha..xpe2..x lama lagik "mengurus" la ko..

Lifesaver said...

sape yg kutuk itu???

aku kagum kalo ko kurus!terima kasih bg petua!

jajazuzu said...

petua berkesan ke x ni?

kalo brkesan aku nk folow

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.petua yg bagus utk kurus
.haha!

GiGGLe GaL said...

dik, aku ka tu dik? takkan sebab kata rambut kamu gaya aril kamu suda mendendami aku dik..

owhh..tidak.. jgn dendami aku dih.. owhh..owhh....

ayampinko said...

mencarut pun ader yang sopan..
hem tumpang lalu...baru belajar neh...

helena's said...

napa ni vi..sapa buat ko?ckp kat aku...meh aku tempeleng tenkuk dia..haih!

nuyuljana said...

don't think bout others.

just be urself dear.

coz they were born just to

condemn people.

be positive!!

:)

pink_butterfly said...

uihhh...

nda lama lg kurus la si VV ni...

Zeela LaLaLa said...

haha. kalau cara2 ni boleh membantu aku kurus agaknye dosa carutan aku pasti akan bertambah. kurus badan berat dosa. hahaha.

one love said...

he he...

saborrr

Miss Hazzy said...

sopan vi kali ni..

Miss Hazzy said...

sopan vi kali ni..

akuxbiadab said...

gemok comel what...hahahhaha

vidadarisakura said...

kf:
iya2 jak la.
haha



saruk:
saruk lemak lu pehal?





dik an:
PAAN MEMANG SIAL.
haha!




yan:
pencerita.
haha




qish:
a**h**e

apakah?





wahyu:
cis.
haha

nda balik.
dapat keja suda.
hee




ezzati:
semoga.
haha





life:
sama2.




jaja:
ok nanti aku rojer.





intan:
yeah!
haha





kak gigel:
sumpah bukan kakak walaupun aku trauma kakak cakap rambut aku macam aril.
cis.






ayam:
opkos.
hee




helena:
hahha

ok2..
kita tempeleng sama2.
hee




nuyul:
tanx darl~~




pink:
semoga.
hee




zeela:
haha...bole plak macam tu.
hee




onelove:
hee





hazzy:
sangat.




biadab:
yeah!
geng comel kemak!