dupdupmyheart

Friday, May 1, 2009

DARI DULU AKU BEPIKIR

macamana diorang boleh kontrol badan menari macam tu.
aku try
pastu bahu aku ikut krem
dem!
memang aku respek la sama orang dulu2 n kakak ni.
gila semat menari.
hehe







biarpun nama kami sama.
sumpah aku teda kaitan dengan kakak ni.

12 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

first!!! yey!!!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

hahahahhaha. mmg crem. aku pun cuba!!! terpengaruh dgn godaan dan cubaan ko.

vidadarisakura said...

haha

kompom kurus bahu kan?
hahaa

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.haha ingat ini kakak kembar sis :P

Tijah said...

kahkahkahhhhh....

giler kelakar! bila la aku nak tido nih

addyaholix said...

itu ringtone telefon aku. haha!

~d!b@~ said...

hoh?

malu malu lak nak ngaku sedara hahaha

xbaik taw v.. lalalalalla

Ola said...

kasi kala dulu shakira,
breu test mau kasi kala tu kakak..
:P

qishie said...

apa jadah..

ko menari sondol2 tanah sudah.

miahahahaha

joegrimjow said...

heh
cam bese
cari ku sajew

LifeSaver said...

tu ko ke vidot?

vidadarisakura said...

intan:
cis..kejam ar...hee



tijah:
haha..ada fite dengan gmbar profile kak tijah?
hee



addy:
ko ada kaitan dengan viviana ni?
haha




diba:
eleh..'
kak diba punya sedara la tu.
haha




ola:
jangan kan shakira
m daud kilau pun aku susa maw kasi kalah.
haha



qish:
sondol tu apa aqilah?




joe:
er..



life:
bukan ko meh?
haha