dupdupmyheart

Wednesday, May 27, 2009

BERSYUKUR.

selepas penat dibahan dan mendengar nama2 gabungan beliau dengan tut~ a.k.a orang-tua-gatal.
budak-mangkuk-skandal-bos bengang.
sebab~
keputusan akhir nama beliau adalah:
budakmangkukskandalbos + tut~ a.k.a orang-tua-gatal = BURIT ALI.
hahahahaa!
lalu sila scroll ke bawah untuk menyibuk..




"aku tahu ko jeles aku ngan tut~ a.k.a orang-tua-gatal tu kan??
ko dengki kan tut~ a.k.a orang-tua-gatal x tengok ko sebab ko GEMOK kan?
ko bukan selera tut~ a.k.a orang-tua-gatal...hahahahaha"



kemudian dibalas,



"YA ALLAH YA TUHANKU, AKU BESYUKUR PADAMU KERANA MENJADIKAN AKU GEMUK DAN TIDAK DIPANDANG tut~ a.k.a orang-tua-gatal..AMIN.
KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAA"



fuh.
nasib baik.
haha!


..............................


ada orang jeles aku balik awal hari ini.
wah~
best gilak tidur tengari2 dirumah.
haha

sekian.

8 comments:

FiT@Fieda said...

vavi lu...

aku nda heran lu balik awal..
lain kali..ularan..tidak ade name vivi tersenarai!!

FiT@Fieda said...

sila ke blog aku..untuk melihat perangai buruk vivi..utk ari ini..
di entry

kejadian stegahari~~~

Lifesaver said...

aku pon jeles!

Shahrul Azry said...

gua tak jeles pun! :P

pink_butterfly said...

V, ni utk komen entri bwh ah, tp aku mau komen d cni sbb aku mau kau jwb.


apa ba flag2 ni?


bulih makan ka tu? cuba kau kasi xplain dulu aku yg nda paham ni.


cian ba kan. urg kampung...

arres™ said...

vivi gemuk?

btol kah?

ciK LyndaWawa igUana said...

vi....
aku masi konfius dengan statu kegemukan ko...
nampak slim je...

FiT@Fieda said...

vivi mmg "slim"...

lalalalalala