dupdupmyheart

Wednesday, May 6, 2009

BEGINI KAH KAWAN??

mereka kata mereka hebat.
dasar menipu.

klik gambar dibawah untuk sibuk.

peserta2 yang GAGAL!



semua gagal!
aku hampa.
jangan percaya yang dapat 100% sebab dia dapat jawapan bocor dari gepren dia.
palui.
haha






------------






perhatian : saruk azri berpotensi menyebarkan penyakit selsema babi.
aku hampir terjangkit melalui tajuk entry yg hampir sama.
nasib baik dikesan awal.
dem!


-vivi-terus-sujud-syukur-








-------------








SAMBUNG BUAT THESIS.
BABAI!

23 comments:

DIK AN said...

Cakap je la ada hati dengan Abang Klang. Pertemuan sulit yang ditemukan oleh alat sulit barangkali?

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.hahaha kantoi :P

khaLifah feDi said...

sek bek aq x join..

vidadarisakura said...

dik an mahu rasa ciuman bontot babi d mulut mu?
kalau belum minta khidmat dengan c sarukbabi itu.
haha



intan:
kalau cekgu intan jawab komfom fail jugak.
haha



kf:
nasib ko x join.
haha

Shahrul Azry said...

dasar babi!
gua update dulu sila lihat dashboard! ;)

babi vi mmg begitu suka tiru meniru..patut testis tak siap..
i mean tesis la! ;)

vidadarisakura said...

tu la pasal aku cakap ko berpotensi menyebarkan penyakit selsema babi.
sampai aku x sedar ko pun bertajuk yg sama ngol.


hahhaaha

Mieaa said...

soalan mcm gampang.
soalan kimia time spm pun x bgitu.
huh~

vidadarisakura said...

miya:
watDAmekong of me
ko dapat markah 40%????

benci la!
i'm off!
babai!

bspotgurl said...

ishk, selsema ni bahaye tau

FARIE said...

hahaha!!! kalo aku pn sure failed nyer..
soklan apekah itu?
adoiyai~

ain si kacak said...

dapat sejuta ringgit ke menjawab soalan begitu?
mcm hampeh je soalannya..
hehehe

Babyjane[The Juliet] said...

wahhhh
:D

LifeSaver said...

nasib baik aku x wat quiz gila ni

jajazuzu said...

nsib baik aku x smpat add ko lg vi

joegrimjow said...

invite la ku
konpem boley nyee

Ola said...

cheit!!
nama aku pun ada bah
:P

piqah SHJ. said...

hahahahaahah
alaaa xkawen dgn adik kak vivi lg, tu pasal dpt 20% bahh.
hahahaha
meh kasi no adik dulu.
hahahaha

ciK LyndaWawa igUana said...

vivi..
mana nama aku?

~d!b@~ said...

owhhhh

sebenarnya kan vv.. akak malas la nak cakap..

orang yang buat soklan tu memang seorang yang gagal dan suka menggagalkan orang lain termasuk akak!!

sampai hati huhu~

:P

qishie said...

hahaha..

soklan tu aku jawab atas dasar aku-seorang-jujur.


tapi score ko cam gampang.
hahahaha..

40% pun kira hebat la ngek!

helena's said...

poyo la...haha

Budak Panjang said...

ah padahal mengucapkan selamat pagi chenta kat saruk azri!

vidadarisakura said...

bspotgurl:
memang!
hee



farie:
haha
soalan bernas.



ain:
dapat.dalam mimpi.
haha





baby:
hee



jaja:
cis.




joe:
sila2.



ola:
suda ko jawab.haha




piwah:
haha!
gagal!



wawa:
sepa suh xjawab.haha





diba:
ah!
malas!





qish:
taik mu.




helena:
haha



budak:
babi la lu.