dupdupmyheart

Sunday, May 3, 2009

ALANG2 MENYELUK PEKASAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL KETIAK.

lokasi masih dirumah kazen.
memang heaven
pekerjaan aku cuma makan-kenyang-tidur-berak-lepak2- dan sebagainya.
memang nikmat dan menambah lemak.
aku malas maw balik shahalam.
tapi..
ada sesuatu benda yang alang2 serta kejam untuk aku.



iaitu...




benda yang alang2 yang amat yang gilapork.



iaitu..


tinggal 1 hari lagi aku memegang jawatan budak prektikal pada hari senin ni.



alang2 sangat kan kawan2?








bukanPra/Sangka:tunggu aku setel semua pekara.
sampai muntah la kamu baca entri aku yg melambak.
sepa komplen entry aku banyak n 24hour macam 7eleven.siap.
haish.
dulu aku update setiap masa-kompelen
skarang aku tengah bizi jarang update n komen pun-komplen+boikot.
palui
hingar betul.

15 comments:

khaLifah feDi said...

emmm..:)



mo tido sdh..

cny ujan..:)

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.haha mntak mc la senin ni :P

teRi said...

repeat suda.. haha

LANtai mop said...

ketiak kasi cukur dulu baru seluk pekasam k..

joegrimjow said...

hehe
pasni penuh la ku nye blog reader

Shahrul Azry said...

dasar babi!

AZANI said...

oooo kirim salam sama keluarga kazen....


ha ha ha
palui, lama tak dengar perkataan itu, rindu...ambuyat

eziyvaristinna said...

buat je pe yg ko suke..
hee..
aku sapot ko..

qishie said...

apa barang seh dah abes prektikal

Ola said...

ko nda mau cuti tym hri last tu??
:P

a m said...

kamu sk berak ke

~d!b@~ said...

huh?







-boikot orang suka majuk-

LifeSaver said...

padan muka ko!aku suka ko bz!

helena's said...

ko mane bleh menyenyapkan diri vi,,ko kan comel,,ilang kecomelan mu nt.

vidadarisakura said...

kf:
jadi?




intan:
lepas suda.
haha



teri:
babi lu teri.



lantai:
ek?




joe:
haha.
menghalau ka bos?




saruk:
sepa?
ko?
haha




azani:
kirim duit la bos.





ezi:
yeah!
sapot





qish:
barang baik.



ola:
cis




am:
abis tu ko nda berak2?






diba:
lucah la kakak ni.
haha



life:
ciskek!




helena:
heee
kita kan sama2 comel.
haha