dupdupmyheart

Thursday, May 7, 2009

AKU HILANG...

idea.

17 comments:

apei said...

aku pun hilang...

khaLifah feDi said...

emmmmmmmm

.
.
.
.
.




cpt cr...xpon call 999 ok!!!

vidadarisakura said...

apei:
hee.
bagus mari main hilang2.

vidadarisakura said...

kf:
ko banyak kredit.
ko la kol.

Tinie said...

ingat kn hilang kena makn hantu tetek..hahahah

piqah SHJ. said...

samalah, hilang mood jg.

nuyuljana said...

hee~

aku hilang idea orang xpeduli.

vivi hilang idea, aku jadi hilang sumber membaca weyh!

:))

LifeSaver said...

ko nak pinjam idea aku?

jajazuzu said...

aku ada jual idea ni.

sekilo singgit.

nak?

Miss Hazzy said...

ko ni vi, slalu buat hazzy tertnya2...

Shahrul Azry said...

buat thesis kene rilek ja :P

GiGGLe GaL said...

sila cari segera! sekian.

arres™ said...

bayar org watkan thesis sudah...

~d!b@~ said...

akak hilang duit mase kite kuar aritu..

v! pulangkannnnnnnn

hahahahaa :P

DIK AN said...

Dara hilang tak?

kueh bakar said...

rekod ni..nanti nk tiru jugak..

vidadarisakura said...

tinie:
astaga kakakni.
nda baik.
haha




piqah:
hurm~
cubit tetek mahu?




nuyul:
haha.
baca jak la entri lama.



life:
ndamo.





jaja:
mahal gilak!




miss:
hahaha!




saruk:
gilak baik punya komen.
haha




gigel:
sekian.




arres:
ko bayarkan.
haha




diba:
jaat la kakak ni.





dik an:
lu nak awek lu hilang dara oleh gua?



kueh:
haha.sila2