dupdupmyheart

Saturday, May 2, 2009

2 BIJIK WHOPPER BK MASUK DALAM PERUT.

bangun dari tidur
terus ngadap letop.
kan aku tidur dengan letop.
kazen aku on9.
aku boring lepak rumah terus maw stay rumah dia
lama suda ni nda lepak kunu.


ambik aku dikomuter.
anak tu.
dari kecik tinggal KL
tapi sumpah fail baca signbod pegi shahalam.
gagal betul.
ketara alasan ndamaw ambik aku dishalam.
apa punya kazen.



sampai segambut.
mrkazen ambik aku.
sumpah aku gilalapar.
peduli apa aku dia mengantuk
haha



lepak BK hartamas.
cerita2 kejap
2 bijik lesap oleh aku.
hebatkan???



kazen aku mengadu
mama nya menyuruh undi si tomok.
sampai rumah.
aunti terus bagitahu aku
tomok menang!
aku ketawa.
nda minat auntie.
dia cakap habis 3plo ringgit undi tomok.
watda~
aku berabis jak ketawa.
kunun kesian dia sama tomok.
ces!
nda patut betul
haha




sekian utk hari ini.


baju itam tu kazen aku.
baju bukan hitam 2 adik aku.
sepa mahu jadi bakal adik ipar aku tu sila tulis nama anda.
haha

untuk muka lebih lanjut adik aku gergasi ni.
lihat sini.
oh gergasi ini single.
kazen aku pun single.
aku ndalama lagi akan mengeluarkan single terbaru.
haha
sekian.

27 comments:

teRi said...

YANG TAK CUKUP KETINGGIAN TU SAPA? LOL.. WAKAKAKAKKAKA

vidadarisakura said...

yang bagi komen ni sepa?
aku mana nampak..
gelap.
hhahaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.kem salam same gergasi :P

teRi said...

SIOT VI..

ah bu said...

yg rendah2 tuh sape?
single?
haaa..

joegrimjow said...

aku pon single
lalala~

ikaLiN bEst said...

kem salam kt dak pendek yg kt depan tu...

salam kenal..

hehe

~d!b@~ said...

hahahha
maw keluarkan single terbaru?
dah war2 pada media?
da siapkan rangka promosi?

hoh?
kenapa kena suma mata hitam bah?

inikan.. bole buat tu..
kugirab d jln TAR bah!

lalalalalala

naz said...

u singgle i tak kisah. 2 bijik whopper??

khaLifah feDi said...

hahahaha...ko mo bikin group indie?



lagu dangdutkn single ko!!


bgus arr!!!gud luck!!


lalala.:) tq

Shahrul Azry said...

babi ada kazen juga erk?? :P

Tinie said...

kazen ko encen, adik ko lagi encem???ko?? pun chumelll ba..bila mo kawin??

evilhoney said...

kiim salam sama kazen..

KhairiL's said...

apsl kurang tinggi sorang tu
hehe

piqah SHJ. said...

ouhh adik rupanya gergasi tu, mmg gergasi gila, kecil sngguh kak vivi di celah2nya.
hahaha

meh meh no tipon adik nk ngorat.
haha

Zeela LaLaLa said...

aku nk jadi adik ipar ko v. haha. umur aku 27. amacam ok?haha

qishie said...

sepupu ko solo lagi?
cam seswai dgn aku je

Tora Aman said...

Jeles..aku pun mau..haha len kali arr..pas ko kerja..agagaga sebelum ko kerja pun ndapa..ko sponsor kan kan kan

Ola said...

OLA..

nah..
ko tulung sa sign up a..
:P

bambongberjaya said...

Bestnya jadi letop kan.

wahyudi my said...

jarang updet. Sibuk becinta ka

meself,Ms Fint said...

vi, nape tade i kat dlm pic tu?
hee ;Pp

jajazuzu said...

vi, kalo ko mahu adik ipar lg tua dr ko, krim slam sama adik ko ya!


hahhahah

LifeSaver said...

aku mau jadi adik ipar ko!!

-eLyNhere- said...

kakak vivi!
sehat ka?
mau sy blaja whooper x?

*cubaan menjadi bakal kazen beliau*

>.<

helena's said...

single terbaru ape?hahha podaaaa

vidadarisakura said...

intan:
kirim duit sama kakak gergasi.




teri:
haha



ahbu:
jangan kan single album pun ada.
haha




joe:
single-t?
haha




ikalin:
kirim duit la.
haha





diba:
ndamo kawan kakak.
babai





maz:
kalau buli tambah lagi.
haha




kf:
out ko ni.
haha






saruk:
apsal?babi tu kazen ko?




tinie:
kihkihkih
soallan tidak mencabar.
hhahhaa





evil:
kazen jak?







kairil:
mana2?
haha





piqah:
gatal.
cubit tetek karang.





zeela:
xboleh2!
haha





qish:
langsung tidak!
haha





tora:
taik!
haha





ola:
ndabuli.
haha




bambong:
best2!
heee




wahyu:
ya sibuk la aku wahai si penyibuk.
haha






fint:
tadaaaaaaaa.






jaja:
ndamo2!
haha




life:
KE?




elyn:
cubaan gagal!
haha




helena:
saya si comel.
haha