dupdupmyheart

Monday, April 13, 2009

UNTUK KELIHATAN KURUS.

tadi pagi.
aku bagi turun rambut depan aku.
konon mahu kelihatan macam amoi2 biarpun kulit aku mengalami proses kesunburnan.
gila comel!
kata aku dalam hati umpama tekan lift masuk sendiri.


sampai ofis.


"napa makin tembam ni???"


dem!


pujian comel yang diharap lain pujian yang diterima.


aku pakai sangkam aka cekak rambut menunjukkan tanda frust dan protes.
tiada lagi rambut depan.


"aik...vv dah kurus la..muka cengkung jak.."



ah!keliru2!!!
gara2 rambut depan aku di judge gemuk kurus.










besok aku mahu bagii botak rambut depan.
sekian.

30 comments:

LifeSaver said...

aku setuju!!aku rasa bila kamu botak..kamu sexy la vi!!!hahahaha..

ciK LyndaWawa igUana said...

viviv..ko mmg kurus...xpelu kuruskan kuruskan badan gik....

a.b geldofg said...

hehehehe

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.sis~
.kamu mmg kurus
.lalalalala :P

Atan said...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
botak mcm mukriz ke?

besi said...

tak kira la vi...rambut depan ke, rambut ikat ke.......kamu tetap comel...percaya la

fafarafa said...

botak??? hmmm...jap aku bayangkan ko botak.

Ahmad Azrin Aziz said...

auwww seksi.. :)

jajazuzu said...

ko nak aku tolong botakkan x?

epalgreen said...

woahh
sepsi la...
;p

mr. hafis said...

nak bikin kata kejam lah.

vi, ko potong rambut macam mana pun kalau timbang and then spring penimbang hilang kenyal, dah boleh mula makan ubat untuk muntah.

zAhiDah diHaz 17 said...

botak?
erk, aku x leh nak bayang la...
lalalalala...

eliza said...

kasi gundul...hehe

piqah SHJ. said...

kak vivi kurus aja seyy

ifahruzzaman said...

terima hakikat dgn hati yg reda....

helena's said...

ahahah aku lagik kurus dr ko vi,,sile la jeles,,haha

naz said...

bila botak cam toyol :) baru la org kata comel

nuyuljana said...

bile aku turunkan rambut, orang kata aku comel.

bile aku sepit rambut ke belakang, orang kata aku comel gak.

tak pernah aku dengar orang kata aku tembam or cengkung..

sebab aku memang tembam selamanya!

hee~

nota kurus : ko kasi botak, aku respek dowh. 1 level ngan amani!
:))

zarip said...

hye si tembam.

arres™ said...

cube lu xyh makan 3 hari..

tgk org ckp lu cemane

Mee Chee said...

yeahhh..botak nampak ganass....haha

qishie said...

aku bajet baik ko buat rambut ala2 masri-dizaman-rambut-indon.

konfem ko kelihatan lagi kurus weh..


kakakaka

jumapx said...

klu ko botak mesti lagi cute kan...
hahahah~


p/s:rambut ibarat mahkota...ia bisa membuat seseorg itu kelihatan lain...jika di dandan dgn keadaan yg berbeza setiap hari....he3

Ola said...

bgus2..
meh sama2 kasi butak rambut dpan
:P

tqa said...

oi mck.. haha
siyes ka ptg mcm agnes?
update pic sket..
lalalal~
aku da ptg rmbut awl siiikit dr dia la..
adakah dia ikut aku???
muahahaha

vv. aku happy nabil mng!

handhalah ibnu kamil said...

sedar la vi.

berpijak di bumi nyata.
jgan salahkan rambut.
hahahha.

anda gemuk!

heidi said...

think 1st..
rase2 org pertama or kedua de ckp tipu x?
ape realiti bentuk asal vivi?
bulat? cekung? petak? tige segi?

Tora Aman said...

Kita sama la ..adeii

Budak Panjang said...

botak sudah la setan

vidadarisakura said...

life:
petama kali aku terima pujian dari ko.haha




wawa:
astaga..memang ko tarik balik ayat ko ni kalu jumpa aku.
haha



paci:
sindrom gagap.




intan:
astaga..
ko tertipu ni dik.




atan:
macamm tu la.




besi:
heeee.
ko memang suka cakap aku comel.
lalalala




fara:
macam sharifah amani?
haha



ahmad:
seksa?




jaja:
rajin jak ko kan.hee



epal:
sapsa?





hafis:
oh tidak cukup kejam.
haha




zahidah:
bayangkan la weh.haha




eliza:
bulih.



piqah:
ko hutang sekeh kan..




ifah:
memang terima pun..hee




helena:
memang!
nda jeles.
haha




naz:
baik.





nuyul:
cis.
comel saja.
haha





zarip:
hye.





arres:
lu nak gua mampus?






meechee:
ganas la sangat.
haha




qish:
oh tidak mungkin!haha
nampaknya ko obses masri selepas teri.
kakakakaka




jumapx:
kunun la.haha




ola:
mari!




tqa:
cis!
ndamo kalah.
haha








handala:
cis!
hahaha




heidi:
bengkang bengkok.




tora:
ndamo!
hahha



budak:
xsudah2!
haha