dupdupmyheart

Thursday, April 9, 2009

TIBA2 AKU ADA MOOD BUAT ENTRY PANJANG YANG BERBENTUK PENCERITAAN APA KEJADIAN PADA HARI INI..MUNGKIN SEBAB AKU TEDA IDEA MAW BUAT CERITA2 LUCU.


tadi petang.


aku kasi kawan budak kecik ni pegi shopping kasut dekat gudang jualan nose d subang.
dia kecik jadi perlukan "sapotan" tambahan untuk menambahkan ketinggian.
gila murah haihil kena jual.
RM10 sepasang.
kepada sesiapa yang gila kasut tinggi-kasut rendah-bag-wallet yang berjenama nose.
ada jualan murah di gudang tersebut sekian.



aku?
aku tengok2 jak la.
apa jugak aku mampu buat.
aku maw pakai pegi mana juga haihill tu.
aku kan pakai selipar jepun jak
pegi kerja setakat pakai sandal yang simple.
aku pakai heel pun kalau ada function.


dan sumpah aku akan kelihatan sangat seksi kalau memakai haihil.
owh~tidak!
aku tidak suka diperhatikan dan menjadi perhatian.
bla~bla~bla
(padahal mana penah jadi perhatian pun...haha!!perasan jak lebih..)


ok!bukan seksi.
sangat teruk sebenarnya.
aku terpaksa kontrol diri-bajet hot-perasan cun!
yuck!~so not me!haha


budak-kecik-tapi-ganas-bawa-kereta-perasan-sweet-dan-comel sekadar beli 3 pasang jak.
aku..
hurm~tengok2 jak la..
sudahlah aku dilanda kemiskinan
teda mud juga aku mahu mensopingkan diri sanasini
jadi aku pun just bagi bantuan kepada beliau sahaja.
bantuan yang dihulurkan dibalas dengan ucapan
"akak dah lama keja sini?"
dan aku pun seterusnya berlakon sebagai jurujual untuk memuaskan hati beliau.
sekian untuk cerita itu.


selepas itu.
aku kasi kawan budak-kecik-tapi-ganas-bawa-kereta-perasan-sweet-dan-comel.
d plazaalamsentrall.

jumpa bopren sibudak kecik.
untuk pembuktian bahawa beliau keluar dengan perempuan sejati.
padahal bopren dia ndatahu aku ni jantan.
haha
sumpah!
aku feeling artis sebentar setelah diinteview oleh bopren beliau.
lepas tu bila kawan bopren beliau tanya soalan
bopren beliau pula yang tolong jawabkan.
ops..lupa..rupanya aku dengan bopren beliau kawan lama sampai mampu jawab soalan untuk aku.
haha!
padahal aku baru jak kenal c budakkecik dgn bopren beliau ni.
jumpa pun 1styme arini.
hee

sekian utk itu.

pastu.
memang mampus la kami berdua.
time balik.
2-2 gila-babi-pelupa-mana-sudah-tempat-letak-kereta.
dem!
aku rasa dekat setengah jam kami main CARI-CARI-DIMANA-SAYA(SIKERETA)-BERADA.
sampai aku pun naik pening.
sumpah.
kalau aku memang dasar pelupa dmana letaknya kereta setelah diparking.


last2 memang tepaksa ikut jejak semula dari mana kami masuk.
itupun lupa lif mana 1.
aihs!
dasar mahu tua betul sibudak kecik itu.
aku..er..memang nda paya cakapla.
lalalalaa



dalam lift memang bikin aku panas gila-babi-babi-pun-tidak-pernah-panas-macamtu.
ada 2 ekor ANJING-pacik-tua-mahu-mampus-semoga-kena-langgar-lori-taik-anjing-sampai-kepala-pecah-berderai-lepas-tu-kena-gigit-anjing-lagi.
macam sial.
betul2 buat aku hilang mud dan geram.
2 ekor banjingan tua tu memang gatal sangap macam sial.
aku memang buat bodo.
malas maw layan.
tapi yang macam sial dia siap ambik gambar aku dengan budak kecik
aku kaver muka
budak kecik rilek
pastu banjingan sialan tu boleh cakap
"ala..jangan la pusing2"

sial!

aku cakap

"apahal!sial."

aku rasa maw tumbuk jak banjingan tu.
tapi aku memang pikir la banjingan tu suda la besar.
partner aku sekor ni sudahla kecik.
kompom2 la aku kalah.
dalam lift lagi tu mahu pegi parking.
hanya kami sahaja.
ingat.
walaupun aku jantan aku kan beralatsulit perempuan.
jadi aku mempunyai hak untuk bersikap takut-ikut-situasi.


hurm~
fit cakap..alaaa..sebab ko comel..buat rilek jak..
rilek apa kalau suda sampai tahap mengambik gambar depan mata.
macam banjiangan ada la.
aku rasa..
memang tuhan mahu tunjukkan kebenaran depan budak kecik pasal aku.
kan aku PEMEGANG REKOD TIDAK PERNAH DINGURAT OLEH LELAKI HENSEM.
dimana hanya budak2 kecik sama org tua jak ngurat sama aku.
see.
nampak depan mata kan?
haha!



sekian untuk itu lagi.


huh.
cukup panjang ka?
atau aku mahu tambah lagi?
ni belum masuk cerita sesat lagi ni.
cerita anak ikan.
n sumpah.
budak ni memang seekor
budak-kecik-tapi-ganas-bawa-kereta-perasan-sweet-dan-comel


SEBAB..DIA MAIN HANTAM JAK DRIVE N INGAT DIA SWEET DIA BOLEH LALU JAK MANA2 SAMPAI BIKIN AKU SAKIT JANTUNG.

fit gila!haha
sweet kan fit?

haha



cukup panjang kawan2???


sekian untuk semuanya.
sekian.


23 comments:

DIK AN said...

PMS?

epalgreen said...

erkk..
ko tak tangkap gmbr dorg ka v?
len kali kasi tampar jak sama selipa jepun ko tu..
hehehehe

;p

naz said...

panjang serabut citer nie :)
sinopsis nya i masih tak faham haha

FiT@Fieda said...

dem...1st tyme aku rase penat bace ko punyer entry..~~SEMPOT siap!!!

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..peminat vivi..kire ok le tu..orgtua minat...mana tahu kaya..ko boleh kikis dia

zAhiDah diHaz 17 said...

panjang nya la cita ni...
tapi lucu la...
hahahahahahaha....

mugiwara said...

banyak btol kau bercerita.
byk btol yg aku nak komen..
sampai tak terkata.


weh...kawan aku. akan sms kwn (yg ikut sama dia) no tmpt parking...
katanya, supaya tak lupa dan senang nk cari~

LifeSaver said...

lain kali ko tgkp je gmbr org2 tua itu....dasar nyanyuk x sedar diri...

mrblind said...

high heel la seksi..hahaha

helena's said...

aku pon tak suke org amik2 gambo aku..igt aku artis ke walaupon aku comel??hahaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.kamu tetap nmpak sexy dgn sliper jepun itu!
.awwww~ :P

shi3la said...

mak aiiii dikkkk...agak2 ler nak wat karangan ponn...tapiii takper disebabkan citer ko agak bes dan melatop akak kasik ko 5 bintang...

Donut said...

v...nice blog 2!!
Will you wearing selipar during yr kahwin ceremony nanti?LOL.Ko org sabah?

jinggo said...

itu tandanya ada org minat la tu...
hihii............
hahaha............
aku pon pernah sesat cari keta kat carefour....
hahahah...
padan ngan muka aku......
ihihihiii.......

senasib la kita... memang tak boleh ingat no tiang.....

A a D i I ? said...

award! award! pegi kutip! jgn malas! haha!

Shitsurei shimashita said...

mak aih! panjangnya citer..
serius glew keadaan masa tu..agaknya kalo ikut hati V, mgkn mo berabis kot. Nasib baik masih cool lagi si V ni.

jajazuzu said...

lain kali sila snap pic nombor tiang parking ok!

piqah SHJ. said...

lepuk je ngn slipar jpun akk tu. takpon bile dah kuar lif, lepuk muke dy dgn handbag pastu ugut tipon polis. mesti terkencing2.
haha

Ola said...

blang malas mau crita..

tp baru tingu taitel panjang brabis..

haha

Miss Hazzy said...

vivi..pnjgnye cite...
hahahaha...cmne la kalau hazzy jumpa depan2 kan...

Bunga Binti Nordin said...

hahahahha :D

Jard The Great said...

errkk... panjangnye entri!!

vidadarisakura said...

dikan:
SMS?
haha



epal:
aku pun nda tepikir ni maw ambik gmbar durang...



naz:
prektis make perfek.
belajar pelan2!
haha




fit:
haha!
baru ko tahu!
heee



wawa:
oh tidak!
saya bukan pengikis!
hehee




zahidah:
sila ketawa!
heeee



mugiwara:
haha!
kompom semput ko baca.
heee




life:
baik!
hee




mrblind:
memang seksi tapi aku pun seksa!
haha




helena:
siak!
haha





intan:
haha!
seksi la sangat!
hee





shiela:
haha!
minta 5ringgit boleh?
heee




donut:
haha!
y not.
nda la..sa org kelantan bah.
haha







jinggo:
oh tidak sanggup diminat macam tu!
haha





aadii:
ok2!
nanti2!
heee






shitsurei:
heee

mungkin la.




jaja;
baik!




piqah:
handbag mana da dik!
haha






ola:
malasnya maw komen.
haha





hazzy:
macam biasa..
heee




bunga:
heee




jard:
nda la..
hee