dupdupmyheart

Monday, April 27, 2009

SINDROM OBSESS SAYA

sindrom obsess kepada blog semakin kurang.
kembali kepada facebook sekarang ini.




argh.
mebi gara2 sibuk sedikit.
jadi aku perlu masa yang banyak untuk membaca blog kawan2 sekalian alam dan sekaligus mengomen..



hurm~



aku viva 29hb.
jadi aku merancang mengESKEPkan diri 2 ari tidak pergi kerja.
tapi malang.
besok ada upacara makan2 khas dari unit aku.
terus aku tertiba2 kensel cuti.heee
dasar pelahap c vivi.
sekian.




bukanPra/Sangka : aku memang si perosak bahasa.baru semalam diketuk otak supaya memuntahkan bahasa melayu dengan cara betul.tapi masuk telinga kiri lupa pakai pad telinga kanan lalu tembus.
lalalala.

17 comments:

Alan said...

jgn kurangkan obses anda pd blog..nnt kami kesunyian..haha

vidadarisakura said...

alan:
hee..
sunyi kunu..
padahal teda2 bah aku ni.haha

helena's said...

weh ko mane leh tak berblog,,nt aku rindu camane??

LifeSaver said...

kah3~
bila nak kurus ni?bila ada makan2..kamu tidak eskepkan diri??

btw...
thanks jogging di blog aku..aku sudah x majuk..aku syg kamu bah!muah!kih3

khaLifah feDi said...

emm.:)maw majuk ker?


psst:law maw majuk tunggu lusa ok,esok sila dtg blog aq ea!!!ini jemputan qm perlu dtg..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hahahaha~

sayang..

jamuan tu kirim pada sia tau?

KARKADEWA said...

meh sini aku sumbat telinga kanan pakai ibu jari kaki ko...
ha ha ha

bambongberjaya said...

Bahasa sabah ada keunikannya sendiri apa.

Mieaa said...

weii bawa aku p makan2!

piqah SHJ. said...

xyahla kurg obses pd blog..hehe

bagus bahh itu,makan2..jimat duit.haha.

kalo opis ari2 buat cmtu, senang hati.

qishie said...

obsess ke obess?

kak..apa beza dua tu?

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

gud luck ya VIVA.

wahhhh.

khucaie said...

facebook x best..
blog lg best!!

a m said...

aku xsuka ko selang menyelang

saya said...

aku jugak dah kurang dengan obses blog.. hmm.. perlukan sedikit rangsangan untuk memblog.. huhu..

vidadarisakura said...

helena:
aku update jak.
tapi..
tu la malas reply komen.haha



life:
yeye!
coklat aku mana?






kf:
bila ntah aku maw merajuk?



zara:
boleh.
boleh blah!
haha




karka:
serius?
sini ko!
hahaha





bambong:
yup!
hee exactly!
weh bagi aku link ko.





miya:
ndamo.
nanti ko gemuk.




piqah:
hai adik kucubit teteknya.




haha






qish:
beza pada ejaan.





hazerin:
tanx dalink.




kucai:
haha!
fesbuk best sebab ramai kawan sana lepak weh.
heee



a m:
aku nda paham napa ko nda suka.




saya:
yeah!
aku perlu mood.
tapi aku update.
mahu melompat dan komen tu berat betul.hee

epalgreen said...

mesti sbb kulit ayam kn?
dasar ko vi

;p