dupdupmyheart

Wednesday, April 8, 2009

SANG BUAYA KENA TIPU OLEH SANG KANCIL.

abang2 teknikal yang bersama2 dengan aku kemarin dan siang tadi merasa tertipu.



mereka ingat aku pemalu, pendiam dan ayu.
sebab konon aku pakai baju kurung masa sesi pengenalan
siap buat statement


"laaa...ingatkan awak ni pemalu...rupanya sengal"

"haha!mesti kamu ingat aku ayu kan??pendiam campur pemalu lagi tu...kakakaka!"


alaaa..

kan aku memang berkelakuan baik untuk 5minit pertama.
minit seterusnya
insan2 terpilih jak nampak.
haha!



dan dari pemerhatian aku.
macam wujud rasa kesal mereka rebut2 mahu kerja dengan aku.
kakakakaka



er..
kawan2.
jangan risau.
rekod aku untuk dingurat oleh lelaki hensem masi belum pecah.
dan masi berbentuk sifar.

yeah!
gila hebat aku pegang rekod tercomel.



haha!



n.mereka2 tidak hensem.
tapi mereka gilak.
dan saya lagi suka.
haha

16 comments:

Ola said...

bah

bila lagi mau c pcah rekod

mau tggu jericho rosales??

bsuk lusa pun teda

=P

Babyjane[The Juliet] said...

"saya ingt awk ni tak comel sekali come lah"
kata abg technician
:D

a.b geldofg said...

he..he

eliza said...

tp comel..

wahyudimy said...

pengambur la kunun

naz said...

pergh pengekal tradisi nenek moyang kan :)

qishie said...

aku tak pernah tertipu dgn ko..

tu pasal aku hensem

epalgreen said...

haha vv..
ko memilih!

;p

Budak Panjang said...

kayu?

ciK LyndaWawa igUana said...

c gemok n itam..nda mau...

Y E R N ain said...

pas ni mesti ada kes technician bunuh diri.

sbb x mo kwn sma ko


hahha

helena's said...

ahahaha,rekod ko aku pecahkan la,,tp dulu skg takde dah,,kahhhhh

Dato Paduka Masri said...

hahahahahahahahaaha...


memang teda pun orang ngurat ko....


hahahahahahahaha...

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.alaaa mereka x Nsem ke?
.bru nk soh bg num tepon kite (T.T)

LifeSaver said...

sesuai la dgn ko!!!

A a D i I ? said...

haha! kesian ko..bila mau kasi pecah rekod ko bah? =)