dupdupmyheart

Wednesday, April 1, 2009

PROSES MEMATANGKAN DIRI.

argh!


kalau mahu cari keja kena matang.
pikiran mesti matang.
cara bercakap mesti matang.
semua kelakuan kena matang.









jadi aku kena matang.
jangan jadi budak2.
lepas pejumpaan dengan CFO td aku banyak befikir..
bila lagi aku mahu berubah.
takkan mahu stay macamni jak.
yalah.
kadang aku fikir out of de box.
tapi aku bebetul slack dalam penyampaian setiap idea aku.
jadi aku kena belajar matang!
MATANG!!!









budak2=comel
matang=seksi.








aku kena jadi seksi pasni.










ah!tidak kool!
urgh!~









mulai sekarang aku kena serius.
itu sahaja cara aku belajar mematang kan diri.
tiada lagi entry yang bodoh2.
semua entry serius.
tiada lagi niat untuk masuk blog ini.
niat serius akan disediakan.
aku mahu serius.
belajar jadi matang.
aku mahu jadi seorang yang matang dan serius.
setiap kata2 aku semua jadi serius.
serius dan serius.




sumpah.
jangan main2.




aku si vivi yang serius.
sila hormati keputusan beliau.
sekian.






oh mungkin aku kena tutup blog.
C VIVI AKAN MELALUI PENJENAMAAN SEMULA.







hey!
ini bukan april fool!
please la jadi matang dan serius!!




bai!

33 comments:

jejaka anggun said...

ok. april fool!

Budak Panjang said...

penjenamaan taik kau!

helena's said...

ko mane leh tutup blog..kang aku sorang je comel..hahaha

Shahrul Azry said...

taik ko!

handhalah ibnu kamil said...

oh no.

jgn vivi.
aku baru nak suka melepak kat blog ko ni.

matang di luar.

di blog jgn. hak3.

best tak idea aku?

Ahmad Azrin Aziz said...

april foooool..

Babyjane[The Juliet] said...

penjenamaan semula???
huuu
jgn vi
:)

FiT@Fieda said...

vi..
kau bley ke jd matang??
hahah..x cool ar gitu...
palui lah kau ni

Tora Aman said...

kalau orang lain nda mo sokong..aku ja la sokong..agagaga

joegrimjow said...

jiwa mude slalu=seksi

FiT@Fieda said...

vi..kau dah seksi dah...so tak perlu mtg k??huhuhu

tqa said...

ahh! ini mesti skill ko untuk menguji tahap ke-glamer-an mu kan???
aah! vivi... sungguh banyak taktik mu spya org merayu2 ingin kamu!

ces ces...
hahahahahahahaha

*vi.. jgn la bwat stop. nguhuhuhu

Ola!! said...

cist.
jadi kalo matang=seksi
ko mesti mangamuk sentiasa la ni kan..hehehe

hakhogan bah..

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

april pool...jom maen pool!heee!!!

qishie said...

bagus la.

ko menjelma jadi piah zadora.


oke kan?

Qaseh.Darwisy said...

ok..

aku x sokong sgt!

eni_melur said...

hah, u knw wat...
sumtimes d very moment we realized sumtin bad bout us, dat is d one step further to yr maturity..
dun force it dear...
just go wif d flow..;)

piqah SHJ. said...

ala xyah la tutop blog.penjenamaan semula = diam seketika.
caiyok2!!sokong kak vivi jd matang.
mesti lg sexy!

eazy said...

jap nak bayangkan.

adoy!
tak semestynye
keje kena matang.

matang=orang tua2.
haha

piqah SHJ. said...

asal sume org kt atas xstuju kak vivi jd matang?
ak sorg jak?
xpelah.
kalau matang,tme2 tertenju jela.kalo kt blog xyahla kot.
konpem pasni kak vivi bole jd sexy&comel.

zeela lalala said...

v, ko waras kah? hiiii.

kaum muda yakuza said...

oh tidak!

LANtai mop said...

buto matang..

a.b geldofg said...

matan tk penting...yg pnting kena ada org dlm

~d!b@~ said...

hurmm

matang & serius bertempat bole? hehe

buhsan bah kalo serius jak..

ciK LyndaWawa igUana said...

aku pun mo jd seksi..
sumpah vi!

A a D i I ? said...

jenama? senget!

vidadarisakura said...

jejaka:
april bodoh?
lalalala




budak:
taik aku perlu dijenama kan jugak?
cadangan diterima.
lalalla



helena:
aku penat suda ni jadi comel.
bole?
haha



saruk:
ko makan!





handalah:
aku sedang sapot kempen membanteras muda remaja yg suka melepak.

awas la ko.
hee





baby:
haha.
ambik gmbar aku dulu.
heee




fit:
agak2 bejaya ka tempo matang aku?
haha





tora:
ko ambik la adik lelaki aku sebagai hadiah.
haha





joe:
haha.
konon la.




fit:
baik!
lalalala




tqa:
haha!
aku tidak terlibat dalam sebarang konspirasi untuk menguji tahap keglemeran aku.
aku bukan artis.


laalalala




ola:
eh lupa.
aku seksi kalu marah kan.
haha




cikayiehel:
teda april2 fool ni.
serius.


lalala

hee





qish:
baik jadi azwana siak!




qaseh:
kenapa?????




eni:
hee..
yaa..jes go wif de flow.
dari dulu memang tu jak prinsip aku.
tapi
flow~mine~suck.


lalalaa






piqah:
er...dalam cadangan lagi masih.
heee




eazy:
aku pun nda dapat bayang ni.
heee




piqah:
heee..bagus la anak ini.
ada boipren?
aku ada adik lelaki,
mahu?
heee





zeela:
separuh.
lalala




yakuza:
ko suka?





lantai:
babi ko pulang malaysia terus lucah!
haha





paci:
aku maw aply keja tempat ko.
heeee




diba:
haha.
patut pun kakak kebosanan.
heeee





wawa:
bagus!
ada geng!
heee



adii:
sengal.
lalala

khaLifah feDi said...

ko maw repaet sem?

pala lutut mu!!!

epalgreen said...

bukan kelahiran semula ka?
aih.
haha

vidadarisakura said...

epal:
haha.
itu tamil naddu weh.

piqah SHJ. said...

hahaha
adik laki2?? bole bole.
nnti bole jalan2 dekat sabah.
hehe

LifeSaver said...

aku rasa x yakin dgn keseriusan ko!