dupdupmyheart

Tuesday, April 28, 2009

PERJUANGAN LANGSUNG TIDAK TIDUR SEMALAM DAN PERGI BEKERJA HARI NI SIA2.

makan2 d pospon pegi hari kamis.




hampa.





aku saspek diorang tahu aku berniat mahu eskep harini.
lalu memancing aku dengan makanan supaya aku datang masuk kerja arini.
cis bedebah.



nasib baik dapat hadiah main pisah2 harini dari cik nurul.heee
tenkiu dalink.







Pra/Sangka: aku semacam maw lepak bilik 24hours uitm arini.
besok pagi balik.
fuyoh gila hebat aku memprepare utk viva ni bisuk.
hehehe

14 comments:

Ola said...

padan muka
:P

p beli la sndiri,
mkn sendiri
xD

LifeSaver said...

diaorg kata bilik itu berhantu...btol ke??? aku blom penah mencuba...

helena's said...

hahhaa kalo dah niat teda betul vi..gitu la jadiknye bah..
haih ape bahase aku ne..hahaha

vidadarisakura said...

ola:
malas!
makan free sedap!
haha



lifesaver:
haha!
tipu lah..

4 sem beturut2 aku lepak 24hour sampai pagi weh.




helena:
haha!
gud job!hee

Youjie said...

haha...tetibe tringatkan si comel ini dan mampir ke blog kamu..

Agenda sebenar ( Nak tambah kecomelan )

^_^

Dato Paduka Masri said...

lalu tertidur dan sedar2 sdh 1 may... na....

DIK AN said...

Eh,akak boleh pergi mampus x?

Zeela LaLaLa said...

haha.
padan muka ko v,
diorg tau asal makan je ko laju.
so, diorg tipuk ko.
haha.

qishie said...

kata nak diet.

sia2 je!

bambongterhormat said...

"lalu memancing saya dgn makanan"

hahaha
berbakat kaw ni jadi pelawak.

~d!b@~ said...

chaiyokkkk

huhu~

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

hahahaha. pegi keja utk makan. niat tak elok, diblas tak elok la vida!


takpe2, boleh usaha lain kali

epalgreen said...

lalala..
padan muka
;p

Mee Chee said...

nak abeh praktikal da ke mkn2 ni?????? :D