dupdupmyheart

Friday, April 17, 2009

PERANGAI KAWAN2 YANG MEMANG AKU PUJA2 SELAMA NI ADALAH SIFAT SUKA MENGUCAPKAN TAHNIAH.

sebentar tadi ramai yang mengucapkan tahniah kepada beta atas perkara2 yang bikin beta murka serta panas.


tapi beta terima dengan hati terbuka yang comel.



lebih2 lagi kepada yang menghantar msg dan membuat panggilan telefon.
sangat sweet.
sumpah.






SEMUA ORANG HABIS PREKTIKAL ARINI!!
AKU JAK TOPUP 2 MINGGU!
CIS!!!!


















..................

kembali kool
comel kan?

17 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah.........
tahniah....
tahniah....

Mieaa said...

kenapa ko extend 2 minggu plak?

besi said...

comel la awk

helena's said...

apsal ko kene topap..tula ko rajen sgt..tahniah vi!aku kagum kecomelan ko..serta kecomelan ku...hehe

AZANI said...

assignment tak lengkap kot, itu pasal kena topup, takpa, lepas ni buat assignment tu betul betul.Selamat berjaya.

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.bos syg nk kasi sis cpt abes prektikel
.sbb tuh die topup lagi 2minggu
.lalalalala :-"

jajazuzu said...

slmat aku takde no henpon ko. kalau x aku nak call ucap tahniah jugak.

wehh...bak sini no henpon la. ko takmo tuntut hadiah big epal ko tu ke?

-eLyNhere- said...

Alaaaa vii... 2 minggu jakk...!
Ko dtg lambat plus pura2 insomnia sudah 1 minggu apa.....
Hehe.. Ampoooonnn~!

Budak Panjang said...

lu pasti ke top-up 2 minggu aja? nda ada extension of time?
hahahaha

Dato Paduka Masri said...

baru ko tau...

hahahahahahahaha....

Ola said...

mimang comel..
wakakakxP
tahniah kio
=P

F A R Y N said...

padan muka....sa[e soh gatal blk sabah byk kali ari tu..hahaa

vidadarisakura said...

wawa:
tahniah diterima





miya:
ganti cuti.
cis




besi:
awak pun comel la.haha




helena:
kekaguman diterima
haha




intan:
akak saspek pun camtu.





jaja:'
weh buzz aku kaalau ko on9..
aku ada perhitungan dengan ko.





elyn:
kan?!
aku becadang maw buat camtu.
haha





budak:
dem u!

haha



indon:
ndatahu.
neh!
haha




ola:
tahniah gia!






faryn:
cis!
haha

kEy said...

kal0 aku jd b0s k0, aku bg 2 bulan~

Sweet Thinker said...

cik beloger. tlg letak no phone kat header. nnti i wish oke.

A a D i I ? said...

apsal extend?

ah bu said...

congrats!