dupdupmyheart

Monday, April 13, 2009

OI..AKU DIDALAM OI..SIAPA DILUAR?

perihal kiah dan senah sekali lagi.

2 ekor ni betul2 bikin aku sakit jantung.
cerita lebih kurang dengan kisah bila 2 ekor ni tengok cerita hantu.
baru maw start kuar hantu mereka suda teriak macam hantu tu suda setel makan org.

begitu juga kalau cerita yg lucu2.
cepat betul urat saraf lucu mereka bertindak.
belum sempat 1 ayat dari pelawak tu keluar.
kiah sama senah suda berabisan ketawa.
kadang2 nda lawak pun diorang suda berabis ketawa.
neh rugi jak kamu ketawa.



sebenarnya aku mahu cakap..









jikalau aku tidak berblog esok pagi...
ertinya aku suda mati sakit jantung.


sekian.

22 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

first?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

yeay!
(aku menggila kat sini boleh?)

hahaha~

aduyai..jaga jantungmu..

hik hik~

piqah SHJ. said...

jangan pergi dulu!!!!

vidadarisakura said...

zara:
ko memang fes dimana2..aku kagum!
haha


ni memang aura ko la weh..
hee


malang teda org maw berebut2 maw komen aku.hahaha




piqah:
ah!cubit tetek karang.
mahu?
haha

Tijah said...

innalilahh!!!

aku baca in advance. takpe kan? haahah...

vidadarisakura said...

advens diterima wahai kakak tepung gomak.



lalala

DIK AN said...

Kepala hotak akak!

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.klu tenet sluruh msia x leh gune, cmne?
.snggup pegi singapore or indon utk blogging? :P

handhalah ibnu kamil said...

jgn mati dulu vi.

kalau tem dorang nya urat lucu dan seram ingin bertindak maka ko sumbat lada sulah kat hidung mereka.

hahaha.

~best kan idea aku?~

ifahruzzaman said...

al fatihah.....

isk..isk..isk...

BudAk hijAu said...

hahahahah..

i said no pork!
no pork at all!
i call the polis..
i call the polis!!!

kueh bakar said...

jgn mati dulu...

ciK LyndaWawa igUana said...

jgn mati dulu vivi...nanti aku rindu...

akizaki said...

alhamdulillah..
mati lah dengan aman..

helena's said...

kahhhhhh aku suke ape gelak even cerite tu belum abis..gile best..haha

jumapx said...

biasalah la tue...
saraf2 dlm bdan dorg cepat menghantar maklumat takut n ketawa...hu3

apa yg ptg..
ko masih hidup n berbloging kan...he3

A a D i I ? said...

dasat betul osmet ko Vi. hehe~

jgn mati dulu, post entry byk2 dulu. haha!

Y E R N ain said...

qish, meh baca yasin!

Ola said...

amin??
haha
men2 jak bah..
makan la oat meal..
lalala

zarip said...

copy n paste comment anda.
piqah:
ah!cubit tetek karang.
mahu?
haha


p/s:wow! wow! WOW!!! haha.. cubit je.

vidadarisakura said...

dik an:
otak dik an mana?



intan:
oh tidak,
heee






handalah:
tidak best.heee





ifah:
amin..





budakijau:
gimme nasi babi?






kueh:
baik!
haha





wawa:
heee..
baik!
heee




aki:
aminnnn






helena:
ni belum sempat mahu tahu cerita tu lucu ka nda bah.heee





jumapx:
apayg penting.
kerjasama...





adii:
memang dasat.hee





yern:
bagus!
hee





ola:
baik!







zarip:
suka ko ar..
hee

zarip said...

da cubit blom?
haha..