dupdupmyheart

Friday, April 17, 2009

MEMANG PINTAR...SANGAT.

tentatif esok hari:

awal pagi- jumpa advisor

tengahari muda- lepak lebri cari material.

tengahari tua- pegi pwtc...deting dgn abang invisible..eh salah!!abang invisible punya gepren aka kak diba.
lalala

malam-tidur.





tapi.
masalahnya.
adalah...













aku lupa ambik baju aku sana dobi seksen 7.
padahal aku seksen 9.
aku kena jumpa awal2 pagi mradvisor
dobi ndatahu bukak pukul berapa
malam ni memang teda sepa dapat tolong aku pegi ambik baju tu.
ni gara2 aku boikot DOBI BAWAH RUMAH AKU la ni terus antar seksen 7.





alangkah buduh.



kan???


takkan aku mahu jumpa tuan haji tu pakai singlet sama suar pindik?
terserlah la paha babi ai.
dem!

21 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

yey first!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

knpa boikot?
blog mr kontraktor boikot
dobi boikot?

esok pkai bju tdo je

vidadarisakura said...

hazerin:
yay!second!
haha

vidadarisakura said...

haha!
hobi aku memboikot.

kEy said...

hahaha~
tQ buat aku rase bertuah kerana uitm ni mempunyai mesin basuh bersyiling, lalalala~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe~

kamu pinjam baju org lain mau?

hehehe~

FiT@Fieda said...

huhuhu..xkan kau langsung nad ade baju bah??

sadis sungguh kau ini...

pink_butterfly said...

hahaha...

ngam la 2 V,

asalkn pkai bju.

hahhaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.pegi pinjam baju mkcik sblh ruma

AZANI said...

ala balut dengan langsir keliling badan , jadi sari.

besi said...

vi...comelnya dia pakai seluar pendek...tapi takyah la pinjam la saper2 punya

qishie said...

peha babi cemna?

Ola said...

guni ada maa...
:P

Budak Panjang said...

memang buduh! dan huduh! hahaha

Mieaa said...

jumpa pak haji pakai sluar pindik?
omaigod~
mesti pak haji mengucap panjang sambil tutup mata.
ngeri siak~~

A a D i I ? said...

pakai towel jak vi.. =)

akizaki said...

peha babi kecik..
roberto carlos nye baek!!!

ah bu said...

dobi bukak pukol 10.
:)

Shahrul Azry said...

dasar babi sungguh!

nuyuljana said...

ehehe..
ok gak ko pakai singlet ngan suar pendek.
berpeluh2 dahi tuan haji tuh..

hee~

~d!b@~ said...

ada hati meh? maw deting sama mr invisible?

cessssssss :P

curang! haha!