dupdupmyheart

Thursday, April 23, 2009

KENAPA KAU TIDAK MENJAGA PERASAAN AKU PAGI2 BUTA NI?????KENAPA????

kata vivi kepada mesin ajaib dengan hampa.



-ubatkurustipu!-

..................................................

jawapan tekatekitekaktekuk.


1. peluh kaler hitam.


2. bapak aku.


tidak lucu kan jawapan?
suka hati aku la.
lalalalala

26 comments:

jajazuzu said...

peluh kaler hitam? tu kira peluh ada daki la yer?



oiitt...oittt...aku igt janji aku la babe. kan aku dah pesan aritu, sila tuntut sblum duit aku abis. skang ko tgu la duit aku ada balik. nnti bg no henpon, kalo aku msuk shah alam, aku kontek je trus nnti

eazy said...

urat kurus tipu?

kenape?
kamu dh tak comel lagi ek?

pink_butterfly said...

astaga...nda baik ckp bapa kau 'benda' V.

sila rujuk soalan.

hehehe

=p

Tinie said...

peluh kaler itam??
jawapan bapak ko??
adeila..

butterflytwinlove said...

mesin ajaib tu pon selalu menghampakan aku..

Dato Paduka Masri said...

neh....


mesin tu sengaja kasi sakit hati ko bah tu...

hahahahaha...

LifeSaver said...

aku rasa nak sekeh2 je kepala ko

khaLifah feDi said...

ko dh matang beb!!!!

Mee Chee said...

mesin tu ada suara x vi???? yg cam sengal jek kalo org 'gomuk-skit-je' naik die mula bising..

"anda gemuk"
"anda gemuk"
"anda gemuk"

cam bangang! dulu aku pnah naik mase aku still gomuk la..haha..abeh kecoh 1 mall tu....klaka gile bile teringat..ampeh...hahahaha =p

Tora Aman said...

Yang kau timbang waktu pagi2 buta tu kenapa?Wakaka

GiGGLe GaL said...

dik..mesin tu rusak kot..





p/s: aku jaga hati ko dik... sila la percaya yg mesin tu rusak! la la la

FARIE said...

apsal ko x bakar jer mesin ajaib ko tuh?

syrup said...

huhu..mesin jarang menipu klau dia tak rosak..
mesin juga tak mampu menjaga hati dan perasaan orang sekeliling..
tapi kalau ubat kurus penipu..memang setuju..hahah.

shi3la said...

harharrr yg ko pagi2 buta dok panjat mesin tuh pehalnyer dik oii...baikk ko gi sarapan dolu kaa...gi jambann ka..hahhh kannnss dah kener..

padan muker..mhuahuahuaa..

heidi said...

betul la gi jamban dulu..
try berak tgk..
pastu timbang balik..
mesti turun 8kilo..
confirm..

akizaki said...

bnda tu dh abis jujur dh ngan lu..
xtau ka...?

Ola said...

peluh kaler itam=peluh+minyak keta(grease)
kan??

hehe

jumapx said...

hahaha...
bukanya dia menipu...
dia cakap betul jak bah...he3

BudAk hijAu said...

ko ambik ubt kurus ke weh...?
ptt ah kurus kering skrg!!heheheh.

DIK AN said...

GEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK.

ain si kacak said...

vi sudah gemuk..
hehe..
tapi gemuk2 pun, syanie tetap comel..
:P

KARKADEWA said...

mesin tu dulu pun selalu tipu gua...
sekarang lagi kuat tipu!

helena's said...

ahhh bohong la kau..ko bohong,.ah aku nda suke,..tak suke!
aku comel~hakhak

piqah SHJ. said...

hahaha
ubatkurustipu mmg xpernah jg perasaan sume org.

bambong said...

vivi,
kau pigi ini blog, mungkin membantu.
semoga berjaya membuang lemak bertempiaran.

http://farraloveherbalife.blogspot.com/

Shahrul Azry said...

dasar babi sungguh!