dupdupmyheart

Saturday, April 11, 2009

KAU BETUL2 BIKIN HATIKU HANCUR BERKECAI.

aku pegi blog c yern.
dan aku baca entry yang ini.

ya aku memang lambat
nda up to date.
aku baru tahu akan pekara itu.
dem!

aku tidak sangka dia betukar jadi macam ni!
argh!
frust2!



aik????
kejap2!!!!!

aku kan jantan beralat sulit perempuan!
dia wanita beralat sulit lelaki.
astaga................
yes2!!
boleh edjas!

yeye2!




gila..


dalam sekelip mata masalah aku selesai.


ok.
aku tidak frust.
haha!


gilak hebat aku boleh selesaikan masalah sekelip mata.
gudjob vivi!

hahhahhahaa

31 comments:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.dem!
.sgt terkjut
.errr im speechless bile tgk video die
(T.T)

naz said...

kalau dia lelaki. hensem :)
lelaki lain tak dpt cari makan haha

HazirahMahadzir said...

sesak napas taw waktu aku dpt taw psl ni..
dah hilang sorg doktor yg ensem..
bertambah doktor yg cun pulakk..

demmit!

T__T

helena's said...

hish ape nak jadik!

Ola said...

hebat2
*smbil buat muka kekaguman*

jajazuzu said...

ok. nnti kalo ko sdh dpt takel dia, infom aku

jumapx said...

vidadari...
kau lelaki bersulitkan pompuan ka?

he3

ala biasala tue...
dunia yang penuh dengan kekeliruan skrg nie...

a.b geldofg said...

hehehehe

Ahmad Azrin Aziz said...

walaupun hidup seribu tahun kalau tak sembahyang apa gunanyaa..

:)

epalgreen said...

yakk..
geli aku

~d!b@~ said...

heh?

konflik.. politik..

sampai hati vv!!

haha! pe kes?

:P

kecik said...

kawan2 dia kate dari dulu dia cm ni,tapi kawan2 dia tolong control.skarang bila dah jauh,ade career masing2,haih..

*geleng2 kpale*

arres™ said...

wowowowo....mcm tue skali?

huhuhuhu~

a s m said...

baru tau ke cik ooooi

Uncle said...

HUAH!!!! TERKEJUT!!!! dielah antara org2 yg ku respect

regards,
uncle

sol said...

mother ef?

tqa said...

hahaha..
kes dia ni da jd bahan aku ngan mmber2 aku..

DIK AN said...

Dia memang dah lama lembut, dari zaman dia belajar dulu lagi. Tapi dia xde la buat pembedahan ke apa sampai nak kena panggil pondan pulak. Adoiyai! Selidik la dulu...

aloy_paradoks said...

kenapa dia boleh sebegitu rupa?

besi said...

hheheh?siapa yg percaya....
aku tidak

kiraitomy said...

yah, dah zamannya orang saling 'berganti wujud'
eh, anak malasya ya? aku kok gak begitu paham baca tulisan kamu

N said...

haha. people changes. lol.

A a D i I ? said...

ha. ha. ha.
aku macam nda pecaya!

S h i n o said...

wawahhhh ape barang jantan.. :P

ezzati said...

dia bkn nasyid ke?

-eLyNhere- said...

erk~!
Aku penah suke die dulu, sumpah!
tp.....

Skrg aku rs mcm nk muntah!

Pompuan dh byk ok.... xyah ahh kurgkan bilangan lakiiiii...

akizaki said...

aduh lmbt update ko nie..
dh bebulan nye cite..

Y E R N ain said...

cinta berkecai ka v?

hahaha.
ngam la kamu.
dua2 pn makhluk pelik.

nnt sy doa kbahagiaan 2 mahkluk pelik ni.
gagaggaga!

jejaka anggun said...

yang penting...
dia ni sapa?

eliza said...

uh jdi mcm tu?

vidadarisakura said...

intan:
aku pun tekejut.hee




naz:
cis.
haha





hazirah:
demmit betul
haha





helena:
jadi-jadian




ola:
kagum tul ko.




jaja:
baik!
hee





jumapx:
haha!
ko rasa?
heee





paci:
hehe jak ko tahu.





ahmad:
aku maw p karoke nasyid ni.
mahu join?
hee




epal:
hahaha





diba:
kes-ian.
haha






kecik:
laaaaa...
patutpun...hee






arres:
haha.
pikir la sendri bai.





asm:
kan aku suda hilite aku nda up to date dgn benda2 macamni..
haha





uncle:
aku pun.haha





sol:
father fak?
haha






tqa:
haha
bagus!





dik an:
sentap pehal?
kerabat meh?
haha

neway aku teda cakap pun pekataan "PONDAN".
sila selidik sebelum komen.






aloy:
mana la aku tahu.
hahaha






besi:
haha.
ntah.
hee





kiraitomi:
kamu tu yang peMALAS.
AKU INI ANAK MALAYSIA wahai org indon.
aku pun tidak paham kenapa kamu tidak pandai mengeja.




N:
yeah!





aadii:
abis tu aku?
hee



shino:
haha!
barang baik bai..





ezzati:
aku rasa la...
haha





elyn:
aku pun!
dem!
haha





aki:
kan aku sudah hilite aku tidak uptodate benda macamni.
haha





yern;
amat!
haha





jejaka:
orang.






elizA:
macam ni la..
hee