dupdupmyheart

Monday, April 13, 2009

KAEDAH YANG LAPUK MACAM SI-AL..

mangsa bukan aku.
.............

dulu.
kau dengan geng kau suka hati memulaukan orang2 yang lemah.tidak up to date.gemuk.

bila turn kau dipulaukan
kau perlu kawan
yang tinggal hanya budak yang kau pernah pulau dan kutuk2 dulu.

kaedah mengambik hati aka memulakan perkawanan yang ko pilih adalah
berterus terang yang ko penah kutuk aka umpat beliau
dengan harapan budak tersebut kesian dengan ko
konon ko bersifat jujur.
lepas tu mengumpat balik perangai2 ex-geng ko.
ah.


itu kaedah lapuk la pok.


aku suda warning budak yg ko pulau dulu jangan terpedaya dengan muka2 dan perangai2 baik macam kamu.


mana ada orang yang perfek.
even se ALIM mana pun dia.



bukan Pra/Sangka:
macik ofis atas ni yang pakai tudung labuh memang alim ulama lagi kuat mengumpat.

aku?

jangan cakaplah.
aku mengaku aku si comel yang beperangai buruk.
mencarut sana sini.

itupun aku belajar dari ustad aku masa sekolah menengah aku dahulukala.
sekian.

14 comments:

LifeSaver said...

aku mcm penah kena je bnda ni...huhuhu~

zAhiDah diHaz 17 said...

masa senang lupa kawan, masa susah baru ingat kawan...
mmg mcm H...


p/s: anda telah ditagged

jejaka anggun said...

umpat sambil cek kutu best gak. nak2 lagi kalo duduk kat tangga depan pintu umah....

best best!!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

hah. memang2.
makcik kat opis aku, tudung labuh tapi pot pet pot pet mangata org sana sni. klu ngn org ni, ngata org tu. ngn org tu, ngata org ni. hampeh!

makcik kat opis ko ngn makcik opis aku adik beradik agaknya?

helena's said...

kawan..sahabat,sume tu lain maksudnye..

ain si kacak said...

aku pun pernah kena situasi ni vi yang cumel..

tp makcik yang bertudung labuh tu memang tak boleh blah.
kdg2 pemakaian tak melambangkan peribadi..

arres™ said...

aisehmen...
lg citer pasal kawan....
huuhuhuhuh....

Jard The Great said...

erkk.. errkkk..

piqah SHJ. said...

kawan mmg mcm tu.sialan je mereka.

si alim pon mmg mcmtu. tudung labuh ilmu agama bertingkat2 tapi perangai lagi mcm VAVI bawak sial.

~d!b@~ said...

iskkk

insap laaa

huhu~

qishie said...

aku si sopan berperangai comel..

:p

Budak Panjang said...

pak karamu pun nda kesah weh!~

Y E R N ain said...

sy si cantik yg berperangai angel.

sekian.

vidadarisakura said...

life:
aku pun penah kena..
jadi aku buat bodo jak kalau terulang semula.
malas maw layan.
haha




zahidah:
H for?
heee




jejaka:
best2.
hee




hazerin:
aku rasa la..
haha
aku kes ngumpat mengumpat ni aku rilek jak..
tapi suda si pengumpat bajet alim ulama perfek segala memang aku fail.
hee




helena:
iya.



ain terkacak:
aku pun pena kena.
dem!





arres:
pehal?




jard:
heee




piqah:
kalau bajet alim tapi pengutuk memang aku fak la.




diba:
baiklah.hee





qish:
ah kau!





budak:
pak karamu memang x kesah la bai.





yern:
ah kau pun sama!
haha