dupdupmyheart

Wednesday, April 29, 2009

KABAK2 MAI HEART itu ertinya CUAK2 MAI HEART.

aku tertidur
konon utk 15 minit semalam
sekalinya aku terbangun pukul 7 lebihpagi ni.
sama gilak dengan cerita mimpi QISH.





aku jadi takut ni.
tapi lepas aku layan vid ni.
aku semangat suda balik.






dia kata:
buka langkah, jalan megah,
jangan gentar halilintar.
buka langkah, jalan megah,
jangan takut awan ribut.


siapa2:fynn-wani-syafiq
lokasi : AIC
sempena: pak samad bagi amanat.



ok wish me luck petang ni.
babai~



mintak ampun la kawan2.
video itu diambil melalui hempon murah buangan sahaja.
jangan banyak kompelin untuk kualiti yang tidak memuaskan mata anda.
sekian.

12 comments:

Dato Paduka Masri said...

semoga berjaya....... punya jujur kata2 aku.....

semangat.....!!!!!

khaLifah feDi said...

emm......:)





aq suke bce novel pak samad..
"salina"

ko ade bce?

LifeSaver said...

Good Lucks!!!!!

Ada 's' tu tandanya ko akan byk tuah!

GiGGLe GaL said...

gudlak dik..

apei said...

kau ngan qish memang suka share mimpi ke? good luck lah!

qishie said...

haha..

sama lak situasi kita..
tapi ko nye viva dah siap lom?

all da best viva ptg ni..

DIK AN said...

Pakai henpon murah je? Ceh!

ieNn ZaZa said...

adey...cam mn leh telajak tdo..

qood luck k..

jajazuzu said...

gudlak!

weh vi, kasi tgal la no henpon ko dkt ym aku kalo ko mahu big apel

Ola said...

gudlak..
*walaupun tlmbat..haha*

nyway..
besh lagu tuh:P

Mieaa said...

kabak2?
bukan penggunaan nya utk telinga ka 2?
telinga kabak.
ehehehe.

joegrimjow said...

masih lkagi mencari
d mana kah die