dupdupmyheart

Tuesday, April 28, 2009

GILAK LAMA AKU NDA INSOMNIA MACAM NI.

padahal aku penat gila babi tadi.
penat kaki penat mulut.
argh!
memang nda tidur la aku ni.





nasib baik budak-kecik-ganas-bawa-kereta-perasan-sweet janji maw ambik aku antar pegi keja.
tapi menyertakan ucapan berbaur amaran bahawa kalau aku lambat dia kasi tinggal.
alangkah kejam!langsung tidak sweet.
dem!
haha



kepada budak SICK:
budaksetan, dik(set)An, qish(etan), coretansetan, konspiras(etan)

lu orang xtrue la weh tidur awal!
haha



sekian.



ops.aku perasan ada budak anti-SELANGan yang aku suka lakukan.
aku kompiush ucapan aka komen ko berbaur sekadar suka2 ingin meLUCU atau berbaur amarah aka membawa kepada pergaduhan.


aku bukan apa, kalau kawan2 yang lama follow blog ni maki2 aku sekali pun
aku paham itu cuma gurauan kasih sayang mereka kepada aku..
tapi kalau macam org baru kenal blog aku ni
aku susa sikit lawak yang tidak berapa lucu ni.
sebab aku bukan ahli mejik tahu niat org ni.
haha!




ok!sila infom ar untuk mengelakkan aku tersalah sangka.
lalalalala





1 ari kepada viva
2 ari kepada cuti
6 ari kepada bebas dari prektikal!
yeah!!!

14 comments:

Shahrul Azry said...

babi la babi la babi la!
gua tak tido la siak!
fokus pada pelajaran! :P

nda mau repit2 apetah lagi repit prektikal :P

vidadarisakura said...

babi!
haha!
fokus la sangat!!!

gua mana boleh ripit prektikal!
gua kan bakal bos!
haha

FiT@Fieda said...

aku nnti gtau..
si monyet in g kerja dgn aku atau nda pagi ni..
lambe semenit pon aku tinggal..
tau kau vik??
biar aku jak yang ganti kau makan di opis kau..
dtg hanye utk makan..
dem!!

khaLifah feDi said...

holla........:)

G
U
D

L
U
C
K

V
I
D
A

BYE!!!

pinkiss said...

kenapa banyak word 'TAN' tu eh?

LifeSaver said...

bila bebas dari practical..mesti belanja aku!

aku mau coklat!!!!!

helena's said...

bila kau mau habis pektikal ni vi!belanje aku kepsi suda la..hahaha

Shahrul Azry said...

holla........:)

G
U
D

L
U
C
K

V
I
D
A

BYE!!!

SELAMAT BERPACARAN! =P

Mieaa said...

aku tgk movie smalam..
melayan prasaan seorang diri
wakakaka

~d!b@~ said...

when life brings u down, eat a cookie!

lalalalallala

DIK AN said...

Ari-ari? Lucah la akak ni. Pervert.

vidadarisakura said...

fit:
gila kejam ko!
gara2 ko aku nda tidur weh!
haha




kf:
tanx!




pinkies:
hahaha!
sebab sekor2 tu berTANduk seTAN.
haha




lifesaver:
ko yg patut belanja aku.
jangan la pow budak prektikal yg teda elaun.
tulunglah.
haha




helena:
ko belanja aku?
yeye!




saruk:
dasaar babi la budak ni.



miya:
huh!
i'm off!

babai!


haha




diba:
where is de cookie kak?
hee



dik an:
adikk..

kan kakak ajar jangan bepikiran lucah...berdosa.

FiT@Fieda said...

okey..vivi g kerja arini..dgn perasaan hampagass..hahahah

epalgreen said...

haih..
gudluck vi
;p