dupdupmyheart

Monday, April 13, 2009

ENI!!ANGKAT HUJAN..JEMURAN DAH TURUN!!

aku memang lepak depan tv skang ni.
aku angkut dengan letop semua.
ubah siaran angin aku sejak semalam.


berapa kali suda aku tengok filem P.Ramlee ni.
selalu aku ketawa sekadar biasa2 saja.


tapi dengan wujudnya Kiah dan Senah depan tv.
aku boleh terikut ketawa bahak2 bersama mereka.
sekian.



kalau cerita hantu memang aku sakit jantung dengan mereka 2 ekor ni.



diorang punya sindrom ketawa dgn penakut kan lagi sensitip dari aku.
memang sindrom berpakej.

14 comments:

~PakKaramu~ said...

Salam Vidadarisakura,

Sakura apa mahu jadi ahli parti baru ?

Parti yang di taja oleg golongan propesional

vidadarisakura said...

pak karamu:
parti makan2 ada ka pak karamu?


lalala

Y E R N ain said...

kesian kiah dan senah ada hausmet kulit ayam cm ko!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe~

kamu tengok pendekar bujang lapok ye vida?

hehehhe~

ani....hahahaha~

vidadarisakura said...

yern:
aku bah yg kesian.
lalalaa



zara:
iya.heee


zara!!angkat hujan..jemuran dah turun..heee

DIK AN said...

Kak vi, pak karamu ajak wat parti eh? Nak join!!!

vidadarisakura said...

dik an..kalau x tahu cerita diam2.

akak lone ronger menempek dalam blog pak karamu sejak sick mampus.

Mieaa said...

pak karamu?
ikut boleh?
mana adil kakak sorang yg ikut.
miahahaha..

vidadarisakura said...

miya masih bawah umur.
nda boleh.

helena's said...

ala tambah ko,,lagi pakej lengkap!kahhhh

eiza in the house.. said...

vida sapa kawan ko dua org tu..mcm leh joint jerk pale..hehe

Ola said...

aih..
'-' + '+' = neutral kan3??
normal lai tuh..
haha

p.s. itu ja fomula math yg sa tau
=P

akizaki said...

"aaa...yang ini saya kenal ni cikgu..yang ini huruf 'M'..."

vidadarisakura said...

helena:
cis!
haha



eiza:
jointventure?
hee




ola:
balance.
hee



aki:
jim?
hee