dupdupmyheart

Thursday, April 9, 2009

BUKAN KERNA LAPAR..TAPI KERANA TIDAK TAHAN GODAAN KULIT AYAM.

pagi2 moning.
arini aku masi folo abang2 teknikal.
oleh sebab aku sudah terikut 2 team sebelum ni.
tadi pagi aku diberi chois folo team mana 1.
ah!
aku jadi keliru.
aku bingung.
abg sana cakap mehla join team kitorang.
abg sini cakap mana2 jakla.
ah!dasar jadi rebutan mereka!
kakakaka



hm...ok sambung!
n akhirnya aku pilih team yg mana jalan dulu.
iaitu dianggotai abg gemuk aka spa-q aka teletubbies aka abg-cepat-lapar aka abg-cepat-terhibur, abg baikpunya aka dafi dan abg mawi dawol.
tiba masa untuk sarapan campur makan tengahari.

lokasi rawang.
makan nasi ayam traficlite.


"makan nasi ayam?"

"ok2!!"

"bagi paha ya dik...vi?"

"er..mana2 jak..yang penting banyak kulit ayam.haha'

"ler..."



nasi ayam pun tiba.
sumpah.
aku memang tergooda abisan dengan kulit ayam tersebut.
aku memang spot ayam yg banyak kulit ayam.
tapi malang.
c abg gemuk macam teletubbies-suka tengok spa.q-cepat lapar yang dapat.
dem!


kool vivi.

"ko nak kulit ayam??"

"mahu2!!!buang sini ar kalau kamu nda mahu kulit ayam"

"jangan harap!haha"

"cis!!"



5 minit kemudian.



abg gemuk: macam x cukup


aku tengok dia..


aku : kan..kan...kan?

abg dafi : tambah suda!malu lapar.

abg gemuk: ko nak?aku order 2..ko 1 aku 1.

abg dafi : xnak.


abg gemuk bertanya kepada abg mawidawol


abg gemuk: ko??nak?aku order 2..ko 1 aku 1.

abg mawi : xnak ar..

aku dalam hati : eleh!malu2 sebab ada aku la tu.


dengan suara sedikit hampa.

abg gemuk: ko vi??

aku : mahu!lalallaala

abg gemuk: eleh laju siut!haha

aku : aku kesian bah!tengok ko teda kawan..jadi ko harus berterimakasih sebab aku sanggup kasi teman ko makan sekali.lalalala

semua ketawa tapi tidak sure untuk atas dasar apa..sama ada terhibur ataupun mengutuk.


sekian untuk sketsa itu.


ohya!
sekali lagi abggemukcepatlapar dapat kulit ayam yang banyak.
no way man!
i'm not dat loser!
aku pegi tukar tu ayam..
haha!
yeah!
aku menang.dapat kulit ayam yang banyak untuk masa tambahan.
lalallalala


kesimpulan.
saya makan 2 kali nasi ayam untuk sarapan sahaja adalah kerana atas dasar simpati kepada abg gemuk cepat lapar yang tidak berteman untuk menambah makanan.
sekian.

25 comments:

besi said...

tak pe vi...mkn 2 kali nasi ayam its orait...masih comel lagikan ...jgn risau...........

vidadarisakura said...

besi:
haha.
ko jak yang yakin cakap aku comel.
heee

khaLifah feDi said...

emm :)mlm ti qm x mkn arr..kn ?

FiT@Fieda said...

vi..nanti besar..kan aku kate..ayam boleh buat peha kite jadi peha ayam...dem..tak dgr nasihat ini budak..

lalalalalalala

This is Mine said...

vv...

entri ko yg nie buat ak mau jumpa ko la...

meh ar dtg lipis...

ak blanje ko mkn nasik ayam (bhgn byk kulit punyer!!)

umi masak!!! heee~

**ak x reti masak nasik ayam...

ngeee~

(^_^)

Jard The Great said...

kulit ayam tak besh.. serius vi... hehe..

epalgreen said...

gile bsr prt ko..
kalau aku mau muntah mkn 2x
cis..
psl kulit ayam pn nk brebut?
huhu

kaum muda yakuza said...

buncit suda ka?

dude said...

breakfast like a king..
lunch like a prince..
dinner like a beggar..

Y E R N ain said...

kulit ayam=brest cancer

ba ba vi!

-eLyNhere- said...

Sebab kulit ayam je ko bantai nasi ayam 2 pinggan?? rasional kah??

len kali mintak ayam lebih sudaaah.. hehe.. opps silap.. mintak kulit ayam lebih!

Ola said...

alasan semata..

haha

len kali sa c mkn ko kulit ayam mskan sya,
gerenti lpas mkn,ko insaf

insaf=tia sadap

tqa said...

brasuk nya mkn vi~
adoinah

akizaki said...

sehari berak 80 kali pn x slim gak...

Dato Paduka Masri said...

nah...

panjang...


hahahahahahahahaha....

handhalah ibnu kamil said...

cehh..

padahal.

ko ba ang kuat makan kan?
purak2 ko sana.

hahaha.

ngaku jak la vi.
ko kuat makan!

~aku suka ayam jugak~

LANtai mop said...

kulit ayam mmg sedap vi..tp kalau goreng ar.. kalau x goreng hanye akan meyebabkan babat2 kau bertambah...

ain dare to change said...

haha..
vi..kamu makan kerana abg gemuk ya?
wah!!
jgn sbb mahu cover sudah..
hehe

hey,aku pun suka kulit ayam..
terbaik bukan??

Shahrul Azry said...

kulit babi?

amirahsyuhada said...

perhhhhhhh....bahaya makan kulit ayam bebanyak.

helena's said...

gile banyak ko makan..betul ko ni vi??

jajazuzu said...

waahhh...nasi ayam traficlite tu ye?

aku slalu lalu situ kalo balik umah mak aku. tapi x penah siggah makan pun.

A a D i I ? said...

patut la tak jalan ko punya pil kurus. kakaka!

nuyuljana said...

gilew kentang makan 2 pinggan!
aisehhh..

vidadarisakura said...

kf:
qm kp ap?
ak tk phm.


haha!





fit:
aku tunggu paha ko kecik
baru aku pecaya!
haha




farah:
mari la jumpa aku.
belanja aku.
heee





jard:
kulit ayam best!
juga serius!
heee





epal:
opkos!
haha



yakuza:
boroi!




dude:
yeah!
haha





yern:
lalalaalla




elyn:
hahha!
sangat rasional!
heee




ola:
ok bah asal kulit ayam!
heee






tqa:
haha




aki:
ya meh?
haha




dato:
apa panjang?
haha




handalah:
haha!
manada!
heee





lantai:
hidup babat!
yeah!




ain:
betul..
semua gara2 abg gemuk.
haha




saruk:
babi=saruk
haha





amira:
haha!
layan weh!
heee




helena:
betul3!





jaja:
yeah!
sedap weh!
bawa aku p sana.
heee




adii:
haha!
aku pun rasa
heee





nuyul:
haha!
yeah!