dupdupmyheart

Monday, April 20, 2009

BILA ORANG YANG PENUH MASALAH2 MINTA PENDAPAT DENGAN AKU.

untuk awal2 aku masih boleh jaga hati..
kata2 memang belapik.



tapi.




bila masalah yang sama selalu kena minta pendapat.
sepuluh pendapat aku di terima dengan jawapan "TAPI KAN..blablabla"


jadi aku rasa baik nda payah minta pendapat aku.
macam tidak guna juga
baik minta dimaki dari aku.
sekian.






lately ni..aku dipenuhi masalah orang.
aku boleh dengar dan terima dengan ikhlas dan aku simpan
tapi bukan untuk kali ke sepuluh utk kisah yang sama sampai aku jadi boring dan tidak tahu maw cakap apa2 suda.
padahal masalah kecil dan tidak patut dipikir.
dem!

11 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

itu memang sakit..

rasa mahu pang jer orang2 yang stok hitew~

Y E R N ain said...

emangnya lho kaunselor?

Tora Aman said...

agak bikin panas la..minta pendapat knu tp byk songeh ni..lain la kalau minta bayar..wakaka dan antara yang paling aku kepanas yang nda mau try langsung ni..kick..

~d!b@~ said...

TAPI KAN...

salah ke orang maw mintak pendapat blablabla

vv kan blablaba..

bole ka bah begini?

bolekan? kan? kan?

TAPI...

eh, ini masalah aritu ka? lagu dewa?

hahhahahahahhaa

LifeSaver said...

baiknya ko vi...dgr mslh aku leh?hik3

ciK LyndaWawa igUana said...

ko jadi kaunseler je le vivi.aku sokong...
sape hati tisu..
jgn pilih ko jd konseler

Dato Paduka Masri said...

bagus ko setel kan masalah negara yg huru hara politiknya....

A a D i I ? said...

meh dgr masalah aku nak? =)

epalgreen said...

kawan sa tu dh bepoloh2 kali sa ckp n nasihatkn..
macam tu jgk vi..
rasa mauk jak sa lempang dia laju-laju..
hish

helena's said...

tu maksudnye tak paham bahasa,,kasik paham vi!

Ola said...

uuu...
pakar motivasi bru..

pencen la c pajila kamsa naaaanti..
haha